duminică, 4 decembrie 2011

Blog Awards + 10 lucruri super-secrete din copilarie


   Multumesc tuturor celor care mi-au oferit un blog award pe paginile lor. Raspund provocarii prin enumerarea a 10 lucruri „secrete” din copilaria mea!

1.Cand eram mica visam sa ma duc in Franta cand voi fi in clasa a treia (nu stiu de unde pana unde mi se pusese pata pe Franta si mai ales de ce tineam mortis sa plec in clasa a treia). Intre timp,le povesteam prietenilor ca le voi aduce palate de aur, masini de inghetata si sifoniere cu haine. Cineva m-a intrebat cum o sa le aduc de acolo pana in Romania si eu i-am explicat ca le voi aduce in miniatura si ajunsa acasa o sa le lovesc cu o bagheta magica si o sa se faca mari. Surorii mele ii promisesem ca o sa ii aduc un castel in forma catelului nostru Cucă.


2. Cand eram mica, prin aprilie-mai, ieseam cu prietenii de pe strada la vanat de carabusi. Ne inarmam cu ciomege si alergam dupa carabusi sa ii doboram. Apoi ii dadeam la pisica ca ii manance.

3. Cand eram mica imi dadeam cu pateu din cutie pe degetele de la picioare apoi lasam pisicile sa ma muste de degete.

4. Toamna, cand se culegea varza mergeam cu prietenii mei in gradina. Fiecare avea cate un lighean/cratita de fier pe post de scut. Ne imparteam in doua tabere si aruncam unii in altii cu cocenii de la varza, pana ne loveam si plangeam ca fraierii. Asta era numit: jocul de-a indienii!

5. Cand eram mica, sora mea m-a legat de un visin fedeles, de sus pana jos cu sfoara. Nu puteam deloc sa ma misc si am lesinat de frica. Si acum radeam cand ne aducem aminte.

6. Cand eram mica am facut o casuta cu mancare pentru vrabiute intr-un pom. Nu m-a dus capul sa atarn casuta de o craca si am pus-o fix pe trunchiul ciresului. Cred ca pisicile mi-au multumit din suflet pentru acest lucru pentru ca le-am gasit cateva zeci de victime :(

7. Cand eram mica, m-am bagat cu colacul intr-o apa de 25-30 de cm si am cazut cu colacul pe spate. Era cat pe aici sa ma inec, mai ales ca ma gandeam ca daca nu mai am colac o sa ma ia apa si o sa ma duca departe si tatal meu nu o sa ma prinda si o sa ajung in alta localitate sau o sa traiesc in padure.

8. Cand eram mica m-am bagat cu sora mea intr-o balta suspecta sa ne  baltacim. Apa era statuta si era plina de lipitori si mormoloci, dar noi nu stiam la vremea respectiva ce e cale pe vale. O luna de zile am stat cu mii de bubite pe coate, urechi, nas, picioare. Tin minte si acum  prin cate tratamente am trecut ca sa scapam de ele.

9. Cand eram mica auzisem ca diavolul sta intr-un cotet pe unde ne dadeam noi, copiii cu sania. Mereu opream sania inainte de acel colet, ca sa nu dau cu ochii de domnul dracusor. Tot legat de acest subiect,inventam mereu incantatii impotriva diavolului si ne tot gandeam ce o sa facem cand o sa ne intalnim cu el face to face. Auzisem noi, ca la primul cantat al cocosului diavolul nu mai poate sa apara si rasuflam usurati cand vreun cocos zapacit canta pe la miezul noptii.

10. Cand eram mica faceam impreuna cu prietenii de joaca un maimutoi dintr-un ciorap mare. Il umpleam cu alti ciorapi si il legam cu o sfoara. II lipseam in varf un celofan sclipitor de la cornul Magic si il aruncam pe strada, in timp ce ne ascundeam in sant. Cati oameni s-au speriat si au cazut de pe bicicleta! Cate fete nu au luat-o la sanatoasa!

Ce vremuri pline de farmec, ca sa il citez pe maestrul Creanga!

17 comentarii:

  1. vai, am ras copios :))
    Aurora, ati fost nazdravane :)) ce fain de tine ca ai o sora..

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) wow chiar mai ti minte toate nazbatiile si peripetiile. Minunata copilarie am avut noi insa acum vorba ta, putin ii mai intereseaza pe copii sa socializeze in realitate.

    :* foarte foarte dragut articolul

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am ras...si mi-am amintit de pataniile mele din copilarie! Ce vremuri! Acum nu mai vad nici un copil pe strada care sa se joace sotronl, frunza, castelul, comoara, focul, vaca etc etc....vorba ta: calculatorul i-a prostit...ne mai miram de ce copiii sunt obezi...nu fac miscare, stau doar la pc

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Mai ceva ca amintirile lui Creanga sunt ale tale! Fooooooarte tare :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce copilarie minunata si plina de aventuri:x foarte tare! si eu am avut destule peripetii mai ales ca imi petreceam toate vacantele de vara la tara la bunici! Ce vremuri..

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de nazdravana ai fost!
    Ai ce sa povestesti copiilor si nepotilor tai :-)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce am mai ras! De faza aia cu pateul ma durea burta...
    Ai atata dreptate la faza cu Facebook-ul si jocurile pe PC...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mamaaaa,cat am ras :)) :D :D
    Si eu am facut multe prostioare,tin minte ca aveam,cam pana la 5 ani o fixatie,cu boabe de fasole introduse in nas si urechi...Ah,am ajuns la medic de 3 ori :) Oricat ascundeau fasolea,tot dadeam de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor, ma bucur tare ca v-am inveselit. Eu am copilarit tot timpul la tara, va dati seama cat loc de joaca aveam. Toata ziua ne distram....habar n-aveam noi de telefoane, jocuri pe calculator, jucarii complicate. Astept sa completati si voi tag-ul! Sunt curioaasa cat de nazdravane erati in copilarie!


    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. la aia cu pateul am ras maxim =)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. PREA TARE! :)))) M-am amuzat teribil si in acelasi timp m-a apucat melancolia. Si eu am copilarit la tara si inteleg magia acelei perioade. Foarte frumos le-ai mai redat!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)))))))))))))))nu mai poooot de ras!!! aia cu pateul e masochista rau :))
    trebuie sa-l fac si eu, dar cu siguranta va fi anost pe langa ce ai scris tu!!!

    eram atat de suparataa inainte sa-l citesc si mi-ai ridicat moralul!mersi!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hi hi! Ma bucur ca v-am inveselit asa tare :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Hahahaha,rad copios la postarea ta!!Cata imaginatie la faza cu colacul :))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte amuzant:))
    Mi-a placut tare faza cu pateul:)),esti de groaza,cred ca erai un copil tare simpatic:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne cat am mai ras:))) Chiar erati nazdravane rau:))Parca mi te imaginez la faza cu pateul sau cand te-a legat sora ta de copac:))ati avut imaginatie, nu gluma!mi-e dor si mie de vremurile in care pe strada noastra erau 20 de copii si ne jucam toti.Acum toti au crescut, sunt la casele lor...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...