Zile dulci...foarte dulci:)



Buna seara, dragilor!

Eu de curand am scapat de raceala si am dat-o intr-o bronsita care m-a tinut doua nopti treaza. M-am simtit sleita, epuizata,lipsita total de energie. Degeaba mancam kilograme de portocale, degeaba beam ceaiuri cu lamaie.... tot ofilita eram! Simteam ca numai o portie zdravana de dulciuri ma va pune pe picioare si sa stiti ca asa s-a si intamplat. Mai mult, aseara am dormit ca un ingeras, peste 12 ore. Si ce somn linistit si placut!

Nu stiu cum sunt altii, dar eu sunt mega-dependenta de dulciuri. Uneori renunt la ele pentru cateva saptamani , dar revin apoi in forta :D Pana la urma urmei ce poate fi mai de pret decat fericirea? Poate imi veti raspunde sanatatea... si probabil aveti dreptate. Dar ce sa-mi faci daca nu ma pot abtine?!

A fost a doua tura de shopping de dulciuri in Lidl. Cealalata a fost in urma cu o luna. Observati asadar ca am fost cumintica si nu mi-am facut "plinul" in fiecare saptamana.

De data aceasta alte tentatii....de fapt, in Lidl sunt atatea tipuri de dulciuri incat mereu ma minunez de ce pot gasi. M-am inarmat cu poze si cu bonul fiscal si va fac o trecere in revista. Cred ca ar fi interesant daca mai multa lume ar face genul acesta de postari, cu alimente care se gasesc mai greu la noi si mai ales daca ar scrie cateva cuvinte despre fiecare produs in parte. Pentru ca am fost obisnuiti cu aceleasi marci de alimente cred ca noua, romanilor, ne este destul de greu sa ne lasam prada unei tranzitii spre "altceva". Si mai ales cand suntem pusi in fata unor produse mai ieftine decat cele pe care obisnuiam sa le cumparam.

Mai sus v-am pozat ciocolatelele Amanie cu cappucino. Vin in set de 9, fiecare tableta fiind ambalata individual si avand o greutate de 33,3 grame. Dintr-o singura bucata va veti potoli cu siguranta pofta de ciocolata, pentru ca este foarte consistenta. Pretul: 7,99 lei. Gustul este incomparabil! Fin si deosebit!


Daca simtiti deja spiritul sarbatorilor, atunci cu siguranta turta dulce cu ciocolata o sa va incante simturile. Pretul unui pachet este de 6,5 lei. Dintr-o singura bucata va veti convinge de gustul autentic al turtei dulci germane.Si ca meniul sa fie complet, includeti in desert si putin martipan. Am mancat primul baton de martipan la sala Dalles. Am dat pentru el 12 sau 15 lei. Era de la aceeasi firma, acelasi ambalaj. Era atat de bun incat la vremea respectiva mi s-a parut foarte ieftin. La magazinul Lidl din Targoviste raftul cu martipan era aproape gol :D. Pret: 4,99 lei. Fiti generosi si impartiti-l cu 2-3 prieteni, pentru ca are 175 de grame si este foarte foarte consistent.


De la automatul facultatii unde invat mi-am cumparat intr-o zi un napolitan delicios: cu multa ciocolata, alune si crema de lapte. Am dat 2 lei pe el. Mi-a placut asa de tare incat mi-am cumparat in mod constant cate un pachetel gustos. In Lidl le-am gasit la 5,99 lei setul de 10 pachete ambalate individual. Incredibil! Mi-am cumparat si niste batoane de ciocolata cu cocos, caramel si musli, pentru care am platit intre 0,89 si 1,19 lei. Sunt variantele mai ieftine ale produselor Bounty si Kit Kat. La fel de bune!


Nu am mai gasit ciocolata aflata la promotie saptamana aceasta, cea cu alune intregi. In locul etichetei sale era un mare GOL. Mi-am ales niste tablete  de ciocolata foarte ieftine, fara sa le acord mare credit. Habar nu aveam cat de bune pot fi. Gustul se ridica la calitatea ciocolatei Heidi. Tableta cu lapte este nemaipomenita! Pretul sau: 1,6 lei. Restul tabletelor au costat in jur de 2,29 lei. Daca nu o sa va placa va permit sa ma "palmuiti" pe blog, in mod public. Dar sunt convinsa ca nu va fi cazul. Dupa ce o sa le gustati o sa renuntati total la Poiana, Milka, etc.


Tuturor ne plac clatitele cu ciocolata. Usor de preparat si foarte ieftine, ele pot incheia cu succes chiar si o masa mai pretentioasa. Eu va propun sa inlocuiti crema Finetti, cu ceva la fel de bun: crema de alune Choco Nussa. Costa doar 4,79 lei borcanul de 400 de grame. Recipientul este din sticla asa ca il puteti refolosi cu succes!

Nu am mai baut sirop de o vesnicie. Ieri m-am lasat tentata de siropul Dizzy de portocale. Ce-i drept are un adaos mare de zahar, dar are un gust asa de bun , incat nu simt vreo diferenta intre el si Cappy. Pretul unei sticle este de 4,99 lei si aveti o gama larga de arome din care puteti alege.

Un ceai surpinzator de bun si ieftin este cel cu mere, de la Sir Edward Tea. Am baut 6 cani pana acum si imi vine sa imi fac cate o cana tot timpul. Pentru o punga cu 25 de saculeti de ceai platiti 2,99 lei. Punga se inchide cu zip lock dupa ce este desfacuta. Ceaiul este foarte gustos si placut parfumat. Unul dintre cele mai bune ceaiuri incercate de mine pana in prezent. Deasupra ceaiului Cer Senin cu mere de la Gourmandine, care are si un pret de 5 ori mai mare.


Nu-i asa ca biscuiti Pim's sunt deliciosi? Dar nu-i asa ca sunt destul de scumpi, la 5 lei pachetul, in conditiile in care eu abia ma satur dint-un pachet jumate? La Lidl gasiti doua variante mai ieftine: unii la 1,9 lei, pe care deja i-am devorat inainte sa fac pozele. Nu am simtit nicio diferenta intre ei si Pim's si cei de la First Nice, la un pret de 2,69 lei. Mult mai buni decat varianta mai ieftina....deci va imaginati cat sunt de buni! Eu ma miram de ce se tot inghesuie lumea la raft si ia cate 4-5 pachete deodata?!

Sora mea e mare fana a semintelor de floarea soarelui. In general mananca numai Nutline. Dar acum 2 saptamani a luat, la incercare, o punga din Lidl si a declarat-o "regina semintelor":)). De curioasa,am luat si eu cateva sa gust: perfect sarate, cu coaja mai subtire decat cele Nutline, mari, frumoase! Motive suficiente ca sa imi cumpar si eu o punga! A costat 1,99 lei o punga de 200 de grame. Mi-am luat si de dovleac:3,99 lei punga de 200 de grame. Ca sa raman in aceeasi zona, cu 5,6 lei va puteti lua migdale sau alune de padure fara sare,neprajite, decojite, la punga de 200 de grame. Eu am avut ambele variante si sunt foarte bune.

Pentru toate produsele prezentate mai sus garantez personal. Mentionez ca nu am fost platita/sponsorizata de Lidl pentru acest post si prezentarea produselor a fost propria-mi placere. In viitor o sa va mai arat si alte lucruri, dupa ce le testez. Voi ce ati mai cumparat din Lidl? Stiu ca sunt multe fane prin blogosfera si sunt curioasa ce feedback atribuiti alimentelor din acest supermarket nou lansat pe piata din Romania!

Comentarii

sunshine a spus…
Offf:(( Ma omori:((
Pe frigul asta nu-mi vine sa ies pana la magazin sa iau ceva dulce iar tu ce faci? Postezi bunatatile astea:((
De-abia astept sa ajung in Lidl:X
Toma Aurora a spus…
Sunshine, pe frigul asta numai bune sunt dulciurele astea! Pana ajungi in Lidl iti dau eu cateva "virtuale":)).

Te pup si iti urez spor la cumparaturi!
Gina Cristiana a spus…
Vai mi-ai facut o pofta :)) arata atat de bine in ambalaje. Din pacate nu am Lidl nici langa mine nici in zona iar harta de pe site nu imi este de nici un ajutor,nu imi plac firmele care nu acorda interes promovarii pe propriul site.

Sa le savurezi cu placere :D
Pup
Toma Aurora a spus…
Ginutza, multumesc. Ce pacat ca nu ai Lidl :((. Lasa ca poate se vor ocupa si de site mai bine de acum incolo si iti va fi utila harta!

Te pup si te invit sa dai o tura pe la Penny...si acolo se gasesc multe bunatati!
Adina Aruştei a spus…
Tocmai rup in doua o ciocolata maaaaaare, deci cioco tale nu-mi fac pofta. mi-au atras atentia in schimb ceaiul si napolitanele. poate maine Lidl... :)
Eu nu mai intru pe blogul tau pentru ca imi faci pofta de fiecare data :P
Unknown a spus…
si iarasi mi-ai facut pofta de ceva dulce...not nice!!:))) in alta ordine de idei, saru'mana pt recomandari..
mariana a spus…
Aurora fie-ti mila,sunt la cura!!!
Alina a spus…
:)) Multe ochisem si inainte de postul tau. Poate fac si eu o postare de genul asta, dar eu ma tot duc si cumpar cate putin, nu ar fi o postare foarte interesanta. Totusi, am descoperit niste bomboane delicioase(mie nu-mi prea plac bomboanele in general).
M-am uitat la coco loco si mi s-a facut pofta:))
Trebuie sa cumpar si eu tablete de ciocolata, desi intial nu prea ma atrageau.
Toma Aurora a spus…
Meg, tocmai am vorbit cu sora mea si mi-a spus ca a devenit fana napolitanelor :)) Daca o sa fie si pe placul tau, inatrim aici randurile fanelor!


Te pup!
Toma Aurora a spus…
Cristina, te servesc virtual cu orice poftesti! :D
Toma Aurora a spus…
Chic Boutique, cu multa placere. Este o adevarata relaxare sa vorbesc despre dulciuri :))
Toma Aurora a spus…
Marina, mai lasa dieta la o parte! Din cate imi amintesc o tii de ceva vreme. Asa ca este momentul sa pacatuiesti putin!


Ah, si prajitura Bounty si crema de zahar ars....ce dieta este asta, draga mea?! :))
Toma Aurora a spus…
Alina, ce conteaza daca iti iei doar cateva. Iti dai seama ca si eu mi-as lua doar cateva daca as avea un Lidl aproape. Dar asa, trebuie sa iau autobuzul si fac o ora dus intors pana la magazin. D-aia trebuie sa imi fac rezerve! :))
coco a spus…
ce bunataturi...!
Adina Aruştei a spus…
Am fost astazi si am luat si eu cate ceva :) Va recomand alunele invelite in ciocolata alba si in ciocolata neagra - sunt tare bune! (si ca pret, pana in 4 lei)
le-am facut poze, dar ad hoc, putina lumina.. poate sunt demne de un post, vad cand descarc :)
Din pacate era foarte aglomerat si nu am avut timp sa caut tot ce ai prezentat tu ..
Te pup!
Descude a spus…
Ce de bunatati!
Tu ma faci sa nu mai am rabdare,vreau in Lidl:)))
Anonim a spus…
Biscuitii cu jeleu din fotografii sunt geniali...preferatii mei. Sa incerci si biscuitii aia mari, rotunzi cu ciocolata...in ambalaj rosu cu un print pe ei. Ahh si fisticul Alfredo...este in ambalaj verde cu albastru, este foarte gustos si acceptabil ca pret.

Nu am cont, din cauza aceasta am ales "anonim". Numele meu este Elena si sunt din Bucuresti
Anonim a spus…
Deci... cei mai buni sunt biscuitii cu ciocolata Amanie. Primii din lista! Foarte foarte buni.