1. FRINGE: este serialul meu preferat. Mi-a placut absolut tot la el: actori, interpretari, subiect.
2. SOUTH PARK: imi plac subiectele alese de producator. Umorul nu este cel mai fin, dar intotdeauna rad de ma prapadesc cand il vizionez.
3. FEAR: produs in urma cu 10 ani. Foarte bun. Un adevarat horror. Din pacate, pe vremea aceea nu prea se practica treaba cu mai multe serii, asa ca a existat un singur sezon.
4. HEROES: nu stiu ce m-a atras mai mult la el : subiectul sau Silar, dar mi-a ramas in memorie!
5. FLASHPOINT : daca vede sora mea ca l-am pus pe locul 5 o sa ma sugrume, pentru ca este serialul ei preferrat. Un serial care te tine intotdeauna in tensiune!
6. THE MENTALIST: cazuri interesante, umor potolit si....mult par cret si blond :D
7. MEDIUM: un film plin de mister, exact pe gustul meu.
8. GHOST WHISPERER: asemanator cu Medium. Foarte palpitant si misterios!
9. PRIETENIE PE MUCHIE DE CUTIT : un serial inedit. Cu exceptia pasajelor porno este excelent!
10.UNITED STATES OF TARA: un serial care mi-a placut foarte tare! Imi plac filmele despre persoane cu personalitati multiple!
Am preluat ideea de pe blogul lui Ionny si sunt foarte dornica sa il completati si voi, sa vad daca ne "potrivim" la acest capitol!
Comentarii
Din lista ta de seriale urmaresc/am urmarit: Fringe,The Mentalist,Flashpoint,United States Of Tara,Medium,Ghost Whisperer,Nip/Tuck si Heroes.
Te pup
Te pup!
:*
http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/tag-top-10-seriale-preferate.html
Trimiteți un comentariu