vineri, 11 noiembrie 2011

Comanda Miniprix :)



Luni am utilizat cuponul de reducere de 50% pe care sora mea il primise de la Miniprix, in urma participarii la concursul My Dress Up! . Am primit ieri comanda...o comanda uriasa ca si volum pentru ca am avut un set de vase de bucatarie foarte mare si alte accesorii pentru gatit.

Mi-am ales o pereche de blugi albastru deschis, cu toate ca nu sunt o mare fana a acestui tip de jeans. Cu toate acestea mereu mi-am dorit o pereche asemanatoare, pentru ca atunci cand eram adolescenta aveam niste blugi in acest gen pe care i-am purtat pana s-au rupt. Si chiar dupa ce s-au rupt i-am tait si i-am facut pantaloni scurti....va dati seama cata dragoste le-am purtat :D


Aveam nevoie de niste manusi subtiri, pentru ca au inceput sa imi inghete mainile atunci cand ies afara si nu vroiam sa trec direc la manusile captusite, groase, de iarna. Imi plac foarte mult acestea pentru ca le pot asorta hainutei mele roz, pe care o port in aceasta perioada.


Si daca tot mi-am luat manusi, am zis sa profit de reducere si sa imi cumpar si un fesulet tricotat, care imi place la nebunie pentru ca este foarte calduros. Anul trecut am purtat fes in fiecare zi a iernii si nu inteleg de ce inainte ma temeam sa imi trag un fes pe cap si optam pentru caciulite subtiri, care tot timpul imi cadeau de pe urechi si care imi tineau mai mult frig decat cald. In poza de mai sus am fotografiat si perechile de sosetute comandate. Mama mea are un obicei extraordinar de a pierde sosetele atunci cand le spala si mereu raman cu ciorapii desperechiati. Tot timpul trebuie sa imi cumpar perechi noi.... este singura solutie :).

V-am spus ca am primit un colet imens....de fapt coletul era un sac mare alb in care erau asezate toate cutiile cu produse. Cea mai mare parte a comenzii a fost reprezentata de acest set de vase, care arata foarte bine si care este de o calitate exceptionala. Cel mai mult am fost impresionata de partea de jos a vaselor, care este realizata din sapte straturi de metale diferite si care face imposibila arderea sau lipirea mancarii. Eu am un prost obicei, cand ma apuca lenea, sa dau ochiul aragazului la maxim. Va imaginati cum arata oalele obisnuite dupa un asemenea experiment. Mai ales cele care nu sunt din inox si care se innegresc imediat.

Pretul unui set este de cca. 160 de lei si cred ca nu gasiti ceva asemanator ca si calitate, la un asemenea pret. Tatal meu, care nu prea se pricep la bucatarie, era cat pe ce sa cumpere un set de vase de gatit de la un vanzator ambulant, care cerea pe ele 300 de lei. Norc ca eram eu acasa si l-am repezit repede spunandu-i comerciantului ca nu sunt din inox si ca produse asemanatoare gasesc si la chinezi.

 De mult visam la o tigaie Dry Cooker in care sa sa prepar chec rotund sau tarta cu fructe. Citeam pe forumul desprecopii.ro cum persoanele de acolo isi impartaseau retetele pe care le pregatesc cu ajutorul acestei tigai. Abia astept sa o pun la lucru si sa vad ce imi iese :D. Pretul sau este de 51 de lei (redus zilele acestea cu 30%) si retin ca o vedeam la teleshopping chiar si la 150 de lei.


Pentru ca de ultima tigaie cu teflon de la Miniprix am fost foarte multumita am zis sa cumpar si una mai mica pentru clatite si omleta de dimineata. Ea costa 33 de lei si are o circumferinta de 22 de cm. Perfecta pentru  face niste clatite delicioase!



Acestea sunt lucrusoarele comandate saptamana aceasta. Pentru ca la obiectele pentru uz casnic am impartit suma redusa la 3 (eu, sora si mama mea) pentru tot ce am prezentat mai sus am platit doar 70 de lei. Sunt foarte multumita si de aceasta comanda deoarece cu acesti bani mi-as fi cumparat maxim jumatate din perechea de blugi (care sunt de la H&M).


18 comentarii:

  1. Sa le porti sanatoasa! Blugii sunt superbi,vreau si eu :D Imi place cum te-ai imbracat in prima poza
    Pupicei! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi prea plac hainele de pe Miniprix , majoritatea m-am dezamagit :(

    RăspundețiȘtergere
  3. It's Friday, depinde si de norocul pe care il ai atunci cand iti alegi ceva. Eu sunt multumita de multe produse, dar am vazut si unele mai putin aspectuoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar a fost afacere cu setul de vase si tigaia dry cooker e geniala, nu am una insa imi doresc. Sa ne arati ce retete faci cu ea :D Sa le porti/folosesti cu placere
    Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu prea mi se potrivesc marimile de la MP .. de aceea nu imi comand nimic :( imi spusese cineva de un cupon pe care putea sa mi-l ofere, dar decat sa risc... :(
    imi place cum iti vin blugii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Blugii sunt superbi, dar imi plac mult si manusile si fiindca imi place sa gatesc imi plac si oalele :)))
    Cred ca ti-ai dat seama ca imi place tot :)
    Sa le porti/folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ginutza, multumesc!

    Astazi insa cred ca voi face 100 de clatite in noua tigaie. Am fost in Lidl si am cumparat o crema de ciocolata gen Finetti, la un super pret.

    Te pup1

    RăspundețiȘtergere
  8. Meg eu sunt genul de persoana care nu se ghideaza dupa marimi. Port atat haine S cat si XL. Important este sa ma simt eu bine in ele. Sora mea, in schimb, daca nu i se potriveste masura, nu poate imbraca haina respectiva.

    Iar la blugi.... de la masura 28 pana la 30 si ceva este permis :)) Daca sunt mari, ii tai, ii fac pantaloni scurti si ii port cu curea ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. DreamyWorld, multumesc frumos!

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia astept sa ne arati ce gatesti in acest set minunat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa porti sanatoasa blugii!

    Sa folosesti cu placere oalele si tigaia.

    Aseara, dupa ce am citit postul tau, mi-am comandat si eu tigaie dry cooker. Astept cu interes retete de bucate care sa fie preparate in aceasta tigaie. Am auzit multe colege ca sunt tare multumite de tigaia dry cooker, dar eu n-am idee ce as putea sa prepar in ea si sa nu poata fi preparat si intr-o tigaie de teflon obisnuita.

    RăspundețiȘtergere
  12. Descude, o sa va arat de indata ce il voi pune la lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Liliana, spre deosebire de o tigaie de teflon obisnuita in aceasta poti face si prajituri. Am inteles ca se coc in mod uniform. Abia astept sa vad daca zvonurile sunt intradevar reale si daca prajiturile nu se vor arde. Din cate am observat eu, tigaia dry cooker are o gaura pe unde intra flacara. Astfel partile laterale nu mai se suprapun peste focul aragazului si aerul cald intra direct prin orificiul perforat.


    Astept sa revii si tu cu pareri dupa ce vei primi produsul!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce draguti sunt blugii!
    Ai un tag de la mine:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/11/tagtop-10-actresses.html
    :*

    RăspundețiȘtergere
  15. ce dragute sunt soseteleee :x

    sa citesti articolul acesta : http://copiluatomic.wordpress.com/2007/06/04/teflonul-ucide/

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Dragofly!


    Articolul mi se pare ceva gen...povesti de adormit copii. In ziua de azi ni se tot baga pe gat tot felul de teorii: painea si cartofii sunt cancerigeni, laptele ingrasa, teflonul e toxic. Eu nu cred povestea asta legata de teflon si decat sa mananc mancare plina de ulei mai bine foloses astfel de tigai. Corpul omenesc este capabil sa elimine un numar foarte mare de toxine, inclusiv metalele. Iti dai seama ca ar fi fost scos din productie teflonul daca ar fi fost atat de nociv.Sau....sa fie o alta teorie a conspiratiei? :))

    Oricum ar fi....viata e prea scurta. Daca ne-am obosi cu tot felul de nimicuri am scurta-o si mai tare. Stramosii nostri mancau de pe jos, carnea o consumau plina de funingine dupa ce o prajeau in jaratec, nu se spalau cu lunile si tot au trait. Iar noi cautam oriunde motive de moarte si imbolnavire.

    RăspundețiȘtergere
  17. Well, eu doar ti-am trimis un link, nu am spus nici ca ucide, nici ca nu :) Fiecare trage ce concluzii doreste.
    Ps nu e singurul articol scris referitor la teflon, acela mi-a fost mai la indemana :) Cele in engleza sunt mai explicite si mai bine argumentate. Au fost si emisiuni pe tema asta...
    Oricum, eu nu vreau sa intram in polemici, fiecare isi traieste viata dupa bunul plac si doarme asa cum isi asterne :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...