Ultimele achizitii !

Desi pentru luna aceasta ma hotarasem sa imi cumpar haine mai groase, socoteala intiala nu s-a potrivit cu ceea ce am gasit si mi-a atras atentia in ultimele saptamani.

Dar mai este destul timp pana la terminarea lunii si sper sa imi cumpar in cele din urma o haina mai groasa si poate si ceva de incaltat pentru sezonul rece.

Mi-am cumparat o rochie crosetata care m-a cucerit instant. Din pacate nu are bretele, este simpla, dar poate fi purtata cu altceva pe deasupra. S-a potrivit de minune cu un top crosetat, cumparat in aceeasi zi, atat ca textura cat si din punct de vedere al culorilor. De asemnea cred ca cele doua articole sunt potrivite pentru vremea rece, eu le vad perfecte a fi purtate cu cizme gen UGG scurte si cu un cardigan mai gros.


De curand am primit de la sora mea o  geanta vintage deosebita. De cand mi-a luat-o am purtat-o in fiecare zi. Practic suntem nedespartite. Este de la Regal Crown si este confectionata dintr-o piele superba. Desi este vintage se vede ca nu a fost purtata si este in stare excelenta. Imi place si faptul ca o pot purta pe diagonal, pentru ca are si curea lunga inclusa.

Sacoul a fost pentru mine un must, mai ales ca nu stau prea bine la acest capitol. Imi place croiala sa simpla si faptul ca e usor de asortat. Eu am numai sacouri colorate, roz, cu flori si sunt mai greu de potrivit hainelor din sifonierul meu.

Desi nu sunt o mare fana a camasilor, mi-am luat una cu volanase si dantela ca sa o port cu blugi. Luni mi-am cumparat inca una, din in, pe care nu am fotografiat-o inca. Usor, usor, vad ca ma indrept spre lumea camasilor. Aceasta este de la Sinequanone si este confectionata din in si dantela de bumbac.


Dand o tura prin sifonier am observat ca nu am niciun top simplu, asa ca am tot cautat unul intr-o nuanta deschisa, ca sa il pot combina dupa bunul plac. Am gasit un top simplu ivoire, numai bun de purtat cu fuste. Din pacate un pulovar gros nu am gasit, dar am luat unul interesant, in degrade, in tonuri de roz si mov. Face parte din Claudia Schiffer Collection si este facut dintr-un material foarte pretios la atingere.


Mi-am dorit chestiute cu blana si pana la urma mi le-am facut sigura. Am gasit un fular cu ciucurei din blana si i-am taiat ciucureii pentru a-i folosi la accesorii. Mi-am facut un pandativ cu iepuras, pastrand culoarea blanitei alba.


Apoi am vopsit ciucureii cu acrilice rezistente la apa, i-am uscat si mi-am facut cercei. Sunt foarte usori si de efect. Eu am o problema cu cerceii, mai ales daca sunt un pic cam grei. Mi se fac bubite la urechi si apoi o saptamana trebuie sa astept sa se vindece. Nu-i asa ca sunt haiosi tare?

Comentarii

Geanta e cu adevarat superba! caut ceva de genu pt facultate..insa nu am fost prea norocoasa in perindarile mele :D Mereu alegeri minunate in materie de hainute, te felicit pentru lucrusoarele facute, sa le porti fericita!
LittleD. a spus…
Gentuta imi place mult de tot! E exact pe gustul meu :)
De asemenea, imi place mult al treilea outfit.

Pupici
Toma Aurora a spus…
Handmade.mititel, si eu caut asa ceva de aproape jumatate de an. Prin magazine nu am vazut decat modele din piele eco, care nu sunt foarte rezistente si care dupa cateva purtari de regula se crapa pe la colturi. Multumesc pentru complimente!

P.S.: Daca ai ocazia poti trece pe la un targ vintage. Vei gasi o sumedenie de gentute. Imposibil sa nu gasesti ceva pe gustul tau. Sau, dac esti norocoasa poti gasi si la sh-urile locale, cu conditia sa cauti foarte bine !
Toma Aurora a spus…
Little D. iti multumesc pentru cuvintele frumoase.
Te pup!
Gina Cristiana a spus…
Sunt foarte frumoase hainutele si ce sa mai zic de cercelusi si lantisor.. Mi-as dori sa stiu si eu sa fac la masina de cusut insa cred ca atunci cand voi avea timp liber voi cauta lectii pe net sau poate un curs.. am o carte veche de croitorie insa e foarte avansata ca limbaj :))
Miuri a spus…
Rochita e superba.. chiar esti talentata :) Si cercelusii cu lantisorul sunt mortali :) te pup
Toma Aurora a spus…
Ginuta, cel mai bine inveti de una singura. Important e sa stii cum sa bagi ata prin toate gaurelele. Apoi testezi si tu pe diferite bucati de material, diverse metode de coasere. Sora mea asa a invatat. Initial si-a facut ucenicia pe o masina de cusut veche, din aceea cu pedala. Acum are una noua, electrica. Este mai complicata decat cea veche, dar se deregleaza mult mai greu.


Multumesc pentru complimente!
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Miuri!


Cred ca au iesit bine si din cauza ca le-am facut cu mare drag :))


Te pup!
Miuri a spus…
normal.. cand pui suflet, se vede :)
Georgiana a spus…
Toate sunt minunate, imi plac mai ales rochia facuta de tine si accesoriile. Mereu ai idei deosebite :)
ABeautyTale a spus…
rochita e facuta de tine??? doamne, e atat de frumoasa!
Toma Aurora a spus…
Yellow Jade, multumesc pentru aprecieri!


A beauty tale, eu am facut-o dat nu a fost foarte complicat de facut. Mai mult timp mi-au luat florile din voal decat rochia in sine.


Va pup!
Unknown a spus…
Targ vintage spui... :)) pff unde gasesc asa ceva in Brasov?! uoffffff... imi trebuie un weekend intreg sa merg sa caut asa ceva pe la toate magazinele! am vazut ceva de genu la cateva fete... :( vreau si eu ... sa o porti sanatoasa! >:D<
Toma Aurora a spus…
In Brasov nu stiu :( Prin Bucuresti si Sibiu se fac in mod constant. Sper ca vei gasi pe undeva in cele din urma!


:*
Alina a spus…
ce faini sunt iepurasii:)
si-mi place mult prima rochita.sa le porti sanatoasa!