Review: Fond de ten + pudra booster ELF



De cand am primit comanda ELF o tot tin in testat produse.

In trecut nu am fost prea incantata de produsele acestei firme, dar ce-i drept, folosisem numai din gama Essentials.

Cu fondul de ten mineral m-am dat de doua ori pe fata si l-am purtat doua zile intregi, de dimineata pana seara.

In primul rand, va spun ca acest fond de ten este tare mic: are 2,8 grame. Stiam care este gramajul lui cand l-am cumparat, dar pentru ca pretul redus a fost de 1, 75 lire am zis ca si daca ma dau de 3 ori cu el si tot e ceva ! In Romania costa 25 de lei, un pret acceptabil pentru calitatea sa.

Pana in momentul de fata am incercat doar 3 fonduri de ten minerale: Avon, ELF si Vichy. Cel de la Elf mi s-a parut cel mai putin pigmentat dintre cele trei si trebuie sa ma dau de trei ori cu el pe fata ca rezultatul sa fie unul ok.


Rezultatul este (dupa 3 aplicari) luminos, natural, proaspat.
Dupa cca.8 ore de la purtare, pudra minerala iese deasupra pielii (datorita sebumului- eu am tenul mixt, cu tendite vizibile de ingrasare). Dupa 8 ore, trebuie sa mai trec inca o data cu kabuki-ul peste fata, fara fond de ten, pentru a intinde din nou produsul pe fata. In felul acesta, tenul ramane frumos pentru cel putin 3-4 ore in plus. In poza de mai sus vedeti cum arata tenul meu dupa 7 ore de la aplicarea fondului de ten mineral.

Marele minus este, repet, cantitatea. Cu toate astea, cred ca este suficient continut pentru 8-10 aplicari ca la carte.


Pudra Booster are, din contra, un gramaj tare generos: 18 grame!
Tot cu aceeasi pensula o aplic si pe ea pe fata si am testat-o si peste fonduri de ten minerale si peste fondul de ten lichid.
Este o pudra usoara, care se adapteaza oricarei nuante de piele, este matifianta-matifianta si este perfecta si pentru fetele care nu se machiaza deloc. De ce? Pentru ca nu se vede! Am observat ca micsoreaza optic porii, lasa tenul uniform, mat, absoarbe repede si eficient excesul de sebum.



Imediat dupa ce am facut poza anterioara, m-am pudrat repede cu acest produs booster si dintr-o data tenul nu a mai fost lucios. Acelasi rezultat l-am obtinut si in cazul fondurilor de ten lichide. Pe site-ul din Uk m-a costat 2,5 lire la reducere, iar la noi costa practic 90 de lei (25 de lei/ 5 grame). Diferenta mi se pare uriasa, avand in vedere ca in Uk, chiar si la pret intreg costa maxim 25 de lei varianta full size.


Iar acum voi face o mica descriere pensulei kabuki. Am mai avut o pensula similara, de la Avon, foarte aspra, cu care nu m-am inteles deloc :( De atunci, nu m-au mai tentat astfel de produse, dar cand am plasat comanda l-am adaugat in cos pe ultima suta de metri. L-am cumparat cu 2,5 lire. La noi costa 29 de lei. Indiferent de pretul la care il luati, acest pensuloi merita banutii! Este foarte moale, ma ajuta sa amestec bine fondul de ten pe piele, este pufos, nu lasa urme. Sunt sigura ca exista si pensule de gen mai bune, dar daca doriti ceva de o calitate optima nu veti fi dezamagite!


In concluzie, sunt multumita de produse, mai ales ca le-am cumparat la niste preturi avantajoase. Sunt  de calitate medie, potrivite pentru persoanele care nu sunt foarte pretentioase in materie de machiaj si care nu doresc sa corecteze in mod fantastic anumite probleme ale pielii.




Comentarii

Gina Cristiana a spus…
Pensula Kabuki Elf o am si eu insa in varianta mini. Ma tenteaza sa iau si eu pensula "mare" :) :*
Toma Aurora a spus…
Ginuta, eu una ti-o recomand. Dar repet, nu am mare experienta cu pensulele kabuki. Dar fata de cea de la Avon este clar superioara!
shopaholica a spus…
Un review foarte profi :* Pe mine m-ai convins,astept sa primesc banutii ca sa mi le cumpar si eu :D
ps: Ce rimel porti in pozele acestea? :X
Toma Aurora a spus…
Shopaholica iti multumesc!

Rimeul este de la Oriflame si se numeste Endless Lash. In poze nu se vede exact cum arata pe gene (par genele duse asa intr-o parte :)). Il am de multa vreme si nu s-a uscat deloc si rimeleaza imediat genele, dintr-un singur strat.
bluemonoxide a spus…
Vreau sa fac si eu o comanda pe siteul ELF UK, dar nu prea stiu cum.. la register acolo am vazut ca Romania nu e trecuta.. tu cum ai facut?:D poti sa ma ajuti?
Toma Aurora a spus…
Bluemonixide,


Eu am gasit tara noastra in rubrica de state, in momentul in care am plasat comanda. Nu mi-am facut cont pe site decat ulterior.

Apoi le-am dat mail celor de la elf si ei mi-au mutat comanda in contul nou facut. Dar acest lucru nu are o importanta colosata. Vei primi mail cu data cand coletul a fost expediat chiar si daca nu ai cont facut.


Te pup!
Maya a spus…
Mi se pare ca arata mai bine, mai natural decat cel de la Vichy. Pacat ca are o cantitate asa mica. In ultimul timp ma confrunt cu cosuri mici si multe pe frunte si vreau sa le acopar. Imi trebuie un fond de ten, dar sunt novice la acest capitol. Am tenul mixt, imi poti da un sfat? :* Si la un pret rezonabil, acum fiind din nou la facultate cheltuielile ma cam omoara. :(
Toma Aurora a spus…
Maya, arata mai natural de cat Vichy, Acela este mult mai pigmantat, dar de la departare se vede mult mai frumos, penrtu ac acopera mai bine imperfectiunile.

Daca doresti un fond de ten cu o acoperire foarte mare, iti recomand Infaillible (desi, ai grija, este atat de dens incat trebuie aplicat putin si aplicat neaparat peste o crema de fata). In magazine cred ca a ajuns sa coste 65-70 de lei, dar pe okazii sau alte site-uri il gasesti la 35-40 maxim.


Daca nu doresti ceva care sa acopere super-super bine, eu iti recomand fondul de ten matifiant de la Avon. Costa cca. 20 de lei, se vede frumos pe fata, are si efect matifiant, ascunde imprefectiunilr si nu este atat de greu de aplicat ca infaillible.

De asemenea am fost multumita si de fondul de ten matifiant de la Oriflame: acoperire medie, aspect placut, textura cremoasa.