Reteta zilei: Farfalle cu pui si ciupercute in sos



A venit vremea sa va mai prezint o reteta!
De cateva saptamani o prepar foarte des si este un miracol ca m-am indragostit de acest preparat deoarece eu nu sunt o mare fana a pastelor.
Reteta am facut-o asa, dupa ureche, combinand pastele cu o umplutura facuta dupa propriile mele gusturi.
Ieri am cumparat din Lidl paste farfalle si sos pentru paste cu busuioc , la preturi foarte bune. Acum, dupa ce au fost gustate pot afirma ca sunt de calitate foarte buna.


O punga de 500 de grame de paste a costat 2,8 lei si sunt de aceasi calitate ca si cele de la Panzani, pentru care plateam 6 lei in MegaImage. Nu s-au lipit si nu s-au rupt chiar daca le-am fiert 20 de minute in clocot.


Sosul a costat 4,99 lei si este foarte gustos. V-am pus si lista cu ingrediente ca sa vedeti ca produsul este unul sigur. Mie un borcan imi ajunge pentru prepararea a 8 portii, asadar este destul de economic. Este cel mai ieftin sos pe care l-am folosit pana acum din aceasta categorie si ma declar incantata de el. Puteti alege intre varianta cu busuioc si cea picanta.
La raionul de paste exista multe alte produse, dar eu nu sunt inca obisnuita cu acest gen de bucatarie (cu specific italienesc) si multe alimente nu stiam cum se folosesc exact.




Revenind la reteta, o sa va prezint ingredientele pentru 2 portii extra-large (cam 3 portii obisnuite):
-250 grame paste fierte (fara sare sau alte ingrediente);
-200 grame ciuperci taiate;
-200 grame piept de pui taiat cubulete;
-100 ml apa;
-200 grame sos pentru paste.
-putin ulei de masline;
-sare.

In timp ce pastele se fierb pentru cca. 15 minute, punem 100 ml de apa la fiert impreuna cu pieptul de pui si ciupercutele taiate. Adaugam sare si o lingura de ulei de masline. Lasam pe foc 10 minute, la fiert, apoi adaugam sosul si mai lasam sa dea in clocot 2 minute.

Scoatem pastele din apa, le asezam in farfurii si punem deasupra amestecul din carne, ciuperci si sos.


Reteta este foarte simpla si totul va fi gata in 20-30 de minute. Continutul caloric al unei portii mari este de 400kcal si este un preparat foarte satios. Eu am mancat o portie la ora 4 si ma simt si acum foarte satula. De accea nu voi mai manca nimic pana maine dimineata. Consider ca este un preparat indicat chiar si fetelor care tin cura de slabire, deoarece indicele glicemic nu este unul periculos, pastele sunt facute din gris de grau si sunt mai usoare decat painea, de exemplu.

In plus reteta este foarte gustoasa, mai ales datorita sosului foarte aromat.


Comentarii

Adina Aruştei a spus…
Arata tare bine! sa va fie de bine! Lidl, Lidl... :)
Toma Aurora a spus…
Eyya, miam miam, a fost gustooos!


Meg, multumesc! :*
Simona Tucu a spus…
Arata foarte bine, mi-ai facut pofta de paste, cred ca o sa gatesc si eu ceva maine cu ciuperci, la mine cred ca ar trebui sa fie un pic mai bogat in calorii, incerc sa nu duc cantarul prea jos... :P
Foarte interesat sosul respectiv, sincer nu m-as fi gandit sa ma uit pe raft dupa asa ceva...
Sper sa mai postezi astfel, mi-ar face placere sa aflu ce mai gatesti, asa usor de preparat si intersant...
Sa-ti fie de bine! :)
Toma Aurora a spus…
Simona, ma bucur ca iti place cum arata pastele.
Nici eu nu sunt familiarizata inca cu tot ce tine de prepararea pastelor :D.

O sa mai postez retete usoare pe care le prepar...chiar in curand vreau sa prepar un ceai super gustos pe care l-am notat de pe Minimax, in urma cu un an :))
Unknown a spus…
Sosul Combino e cel mai bun ever!Eu il folosesc si la gatit,dar si ca toping la pizza,paste,tortellini.Pastele tale arata delicios!!!
Toma Aurora a spus…
Endre, ai dreptate! Este delicios!
mariana a spus…
Paste de acestea sunt si la noi,insa sos ,nu exista!! O sa il inlocuiesc eu cu ceva,Preparatul arata sooooper!! Imi este foame doar cand ma uit la el!
Anda Zelenca a spus…
Ce-mi faci tu mie? E ilegal sa ma uit la asemenea poze la ora asta!:)))) Looks so yummy!
Gina Cristiana a spus…
Arata delicios!! Iti mai recomand aceleasi paste cu sos de branza topita ( gasesti pe net retete) cimbru si sunca sunt topita dupa ele :*
Toma Aurora a spus…
Mariana, nici la mine in localitate nu gasesc sos. Doar cand ajung intr-un oras il pot cumpara. Il poti prepara din rosii, bulion, usturoi, busuioc, ceapa si alte condimente. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Anda, ai o portie virtuala din partea mea!:*
Toma Aurora a spus…
Ginutza, cred ca am toate ingredientele necesare retetei date de tine. Cred ca pe deasupra o sa pun branza brie (am luat-o din curiozitate, pentru ca era destul de ieftina in lidl-5 lei, si vroiam sa vad ce gust are). Se aseamana cu branza topita, cred ca o sa fie foarte gustos preparatul!

Pup! :X