joi, 27 octombrie 2011

O zi superba cu ... Miniprix!

Ta-daaa!

Astazi am primit coletul cu produsele de la Miniprix, pe care le-am ales utilizand voucherul cadou primit in urma cu o saptamana. Fiind o fire nerabdatoare, am tot asteptat curierul inca de luni :)) Apoi mi-am amintit ca, datorita faptului ca am inclus in comanda un produs din categoria "Uz casnic", trebuie sa mai astept cca. 3 zile in plus pana la expedierea comenzii. Asadar am primit coletul fix in ziua in care in mod normal trebuia sa ajunga la destinatie. Acest lucru este prima bila alba pentru Miniprix.

Am tot citit pe Facebook ca multe persoane se plang ca au primit produse diferite sau defecte. Eu pana in prezent nu am intampinat aceste probleme si am facut cateva comenzi pe numele surorii mele. Curierul chiar si-a amintit si data ultimei comenzi si mi-a spus ca mai rar s-a intamplat sa mearga cu colete Miniprix de mai multe ori in acelasi loc deoarece multa lume a fost nemultumita. Eu sper ca totul sa fie in continuare la fel de bine si chiar daca vor exista probleme... ramane valabil procedeul returului (am inteles ca returul este de la o vreme gratuit, adica nu mai trebuie sa platim taxele de expeditie pentru produsul/produsele returnat/e).

Voucherul l-am impartit cu sora mea si va voi arata doar ce mi-am luat eu. Planuim sa facem o alta comanda in curand, de data aceasta cu ajutorul cuponului ei de 50% reducere si am sa va arat si ce imi voi cumpara atunci.

In prima poza v-am fotografiat o rochita alba din dantela, care este absolut superba. Ma asteptam sa arate un pic mai rau, chiar am fost surprinsa de cat de bine se aseaza. Poza de pe site nu mi se pare foarte reusita. In general, consider ca Miniprix ar putea sa lucreze mai bine la capitolul poze. Multe articole sunt super frumoase, dar nu sunt puse in valoare de fotografii.

In aceeasi fotografie, am surprins si cizmele maro camel, care sunt foarte confortabile (inca nu m-am dumirit prea bine care este treaba cu confort/comfort... am inteles ca recent s-a stabilit ca ambele sa fie considerate corecte: confort ca termen romanesc, iar comfort ca termen imprumutat din lb. engleza. Daca stiti mai multe decat mine in aceasta privinta, anuntati-ma! :D ).


Mi-am comandat un top bej dantelat si un pulovar mov deschis si sunt foarte incantata si de ele. Ma gandeam initial ca pulovarul nu va intra pe mine si ca topul imi va veni scurt, dar nu am intampinat nicio problema. In ultima vreme mi s-a pus pata pe pulovarele scurte si pufoase. Cu siguranta acesta va deveni unul dintre favoritele mele.


Hainuta care imi place cel mai tare din toata comanda este sacoul roz deschis. Este confectionat dintr-un material roz brodat, are un aspect foarte frumos si este de o calitate exceptionala. Il pot asorta la 90% din haine pe care le am si sper sa aiba o viata cat mai lunga :D


In comanda am inclus si o rochita rosie din dantela si voal , pentru ca de multa vreme vreau sa imi cumpar un articol vestimentar in aceasta culoare (mai ales din cauza Marrei, care m-a ispitit cu un articol pe aceasta tema). In ultima poza din postarea Marrei , manechinul porta o rochie rosie foarte frumoasa. Acesta a fost motivul principal pentru alegerea facuta !


Cand ajung in magazinele Miniprix, mereu imi cumpar tot felul de buretei pentru par pentru ca sunt foarte ieftini, frumosi, haioasi si mai ales pentru ca...ii pierd repede. In medie, pierd cam 2 buretei pe saptamana! Cu preturile de la Miniprix, asta nu mai e o problema. In general imi cumparat seturi de aricei imbracati in material textil (ca cei din poza a doua) cu 2 lei-5 buc. Asadar, puteam sa pierd si 5 pe saptamana ca nu faceam mari pagube financiare.


V-am spus la inceputul postarii ca livrarea a fost intarziata de comandarea unei produs din categoria "Uz casnic". Acesta a fost o tigaie cu teflon, de care aveam neaparata nevoie pentru pregatirea sosului pentru paste si a cartofilor prajiti. Toate tigaile mele lipesc, cu exceptia uneia minuscule (cu un diametru de 15 cm ) in care nu pot sa fac decat o omleta mica. Sunt foarte incantata de produs, deja am facut un sos din branza brie cu piept de pui si ciuperci pentru paste si a iesit suculent si foarte gustos. Branza nu s-a ars si in sfarsit nimic nu s-a lipit ;).

Intentionez sa imi cumpar in viitor si o tigaie electrica, tot de la Miniprix. Tigaia o stiti probabil din reclamele de la tv ; se utilizeaza fara ulei si am testat-o eu si chiar face fata cu brio chiar si focului foarte puternic. Costa doar 37 de lei la Miniprix si puteti alege intre mai multe variante: plata, tip grill, in forma patrata, etc.


                    Multumesc inca o data Miniprix pentru tot si...ne revedem la urmatoarea comanda!

29 de comentarii:

  1. F frumoase. Sa le porti sanatoasa. Imi poti da reteta sosului din branza brie cu piept de pui si ciuperci pentru paste, te rog? Suna incredibil de bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti vin frumos! eu nu prea pot sa-mi iau haine fara sa le probez..
    sa le porti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai minunatii ti-ai cumparat, cizmele sunt superbe si sacoul roz deosebit. Mi-ai facut pofta de pulovere scurte acum :P Trebuie sa vad ce mai am si eu prin dulap...
    Sa le porti cu placere, sunt foarte frumoase si iti vin de minune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe toate toate lucrusoarele pe care ti le-ai luat iar cu postarea mea despre rosu..well you make my day!ma bucur ca am avut si eu o mica contributie in decizia ta:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti sanatoasa! Vreau si eu sacou roz :-).

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte frumoase rochitele si cizmele iti vin perfect!
    Sa le porti cu drag pe toate|!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate hainutele alease de tine sunt foarte frumoase. Imi place mult prima rochita! Sa le porti cu placere.
    Cizmele sunt tot de la Mini?
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra, multumesc!

    Reteta este urmatoarea: Am taiat pieptul de pui si ciupercile cuburi. Le-am pus la prajit in tigaie si am adaugat peste ele 100 ml lapte. Cam peste 10 minute am adaugat branza brie taiata cuburi (eu am cumparat branza din Lidl, am dat pe ea in jur de 5 lei si am folosit un sfert din gramaj pentru doua portii de paste ). Se mai lasa totul pe foc 5-10 minute si se toarna peste pastele fierte. A iesit GROZAV!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Meg, eu mereu risc!
    Chiar daca imi vin mai largi, nu am probleme. Important este sa intre pe mine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Simona, multumesc!
    Eu inca nu m-am obisnuit cu ideea ca nu am platit nimic pentru ele :D. Cred ca ti s-ar potrivi de minune acest tip de pulovere, pentru ca esti slabuta si porti deseori colanti/pantaloni skinny. Te-ar avantaja foarte tare!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Marra, ultima poza din postare pur si simplu mi se lipise de retina :)) Nu credeam ca fetelor cu pielea mai inchisa le vine asa bine o rochie rosie. Ma gandeam ca mai degraba blondelor li s-ar potrivi. Dar poza aia m-a convins ca m-am inselat!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Liliana, multumesc. Sacoul roz nu mai exista in stoc. Am vrut sa il descriu putin pe site si nu i-am mai gasit poza :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Descude, multumesc. Rochitele sunt slabiciunea mea: oricate as avea nu ma satur sa imi tot cumpar. Ma gandeam ca vor arata mai rau in realitate...chiar am fost foarte placut surprinsa!

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Andreea, da, cizmele tot de la Miniprix sunt. Pe site costa 98 de lei. Sunt clasice, nu sunt rigide, dar nu sunt din piele!


    Multumesc pentru complimente!
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa le porti sanatoasa!
    Sunt foarte frumoase! Imi place mai ales rochita alba si ai asortat-o foarte frumos cu cizmulitele :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Toate piesele sunt deosebite, imi plac mai ales rochitele si cizmele. Sa le porti pe toate cu placere! Pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt foarte frumoase. Ma bucur ca toate hainutele ti se potrivesc de minune :) Sa le porti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere
  18. cel mai mult imi place puloverul :X bune pastele? :X

    RăspundețiȘtergere
  19. ce saptamana grea ai avut..atatea produse primite :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Dorina, multumesc!

    Abia astept sa port rochita. Cu prima ocazie o scot la plimbare :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Georgiana,Ginutza, Coco, va multumesc si va imbratisez pe toate!


    Li, excelente pastele, mai ales ca au fost urmate de cateva pungute de jeleuri :))


    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Monica - Pisica albastra28 octombrie 2011, 19:05

    Sunt toate foarte frumoase si, mai ales, iti stau bine!
    Mie din ce ti-ai ales cel mai mult imi plac cizmulitele si rochita rosie, insa iti urez sa le porti pe toate cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  23. Helllooo :)
    Cand ai timp fa o cautare pe google despre teflon, o sa ramai socata....

    RăspundețiȘtergere
  24. multumesc pt reteta, maine o voi pune in aplicare

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna! Imi poti spune ce firma este trecuta pe eticheta de la rochia rosie? vreau sa-mi iau si eu alba si as vrea sa-mi fac o idee despre marimi. multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  26. multumesc pentru raspuns. Madalina

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...