Sabon Day :)


Ieri am fost in Afi Palace pentru a ma bucura de cuponul de la Sabon achizitionat de pe Groupon!
Din pacate nu am mai gasit agenda nou aparuta (se terminase stocul cu o zi inainte), dar mi-am cumparat cateva lucrusoare si mi-am facut card de cumparaturi.

A fost pentru prima data cand am vizitat un magazin Sabon fizic si am ramas placut impresionata de modul de aranjare a produselor cat si de accesoriile, pliculetele, pliantele foarte dragute care desavarseau aspectul buticului de cosmetice.

Mi-am cumparat crema de maini cu violete, deoarece am gelul serbet de corp din aceeasi gama si imi place foarte tare aroma: floral-intunecata (nu stiu excat cum sa o descriu....seamana putin cu Iris Noir de la Yves Rocher).

Mi-am dorit foarte tare uleiul solid pentru baie, motiv pentru care il inclusesem pe wish-list-ul lunii septembrie. L-am achizitionat in varianta Cocos-vanilie. Arata ca o ciocolata si poate fi folosit si ca unt de masaj pentru corp.

Desi mi-am promis ca ma voi feri de geluri de dus& lotiuni, pentru ca am foarte multe noi, nu m-am putut abtine sa nu imi iau un ulei de dus cu patcouli, levantica si vanilie. Aroma este una vintage, care te poarte cu gandul la vremurile de demult...la parfumurile vanilate de altadata. O aroma potrivita pentru toamna, zic eu.


Imi pare sincer rau pentru agenda, dar sper sa o iau la urmatoarea tura de shopping. Pana atunci astept cu interes o noua oferta din partea magazinului Sabon.

Comentarii