luni, 8 august 2011

Shopping Miniprix: 50% reducere

In acest weekend ne-am putut bucura cu totii de reducerile oferite de Miniprix: 50 % reducere pentru toate produsele de pe site-ul Miniprix.ro sau direct in magazinele fizice din Bucuresti si Otopeni. Reducerile s-au prelungit si pentru perioada 8-10 august asa ca nu ar strica sa dati o fuga, poate gasiti ceva pe gustul vostru. Discountul se aplica direct la casa, pretul de pe etichete fiind cel intreg, neredus.

Eu am plecat la drum fara prea mari sperante (am fost in Miniprix-ul din Pacii), ma gandeam ca nu voi gasi mare lucru, mai ales ca in magazin de multe ori gasesti doar 1 exemplar dintr-un singur produs si trebuie sa ai noroc ca sa ti se potriveasca masura.

Nu va spun cata lume era prin magazin....ce cozi interminabile erau la casa!!!
Dar hainutele pe care le-am luat au meritat tot efortul. Eu va voi arata doar cateva dintre ele, pentru ca nu a avut rabdare sora mea sa le pozam pe toate.

Rochita de mai sus este preferata mea: este foarte delicata si are o parte brodata foarte draguta in fata+ danteluta pe jos si la maneci.
Rochita alba este foarte comoda si imi place la nebunie broderia sa. A avut pe langa reducerea de 50% si o reducere suplimentara pentru ca era murdara de fond de ten :).


Top plin de broderii, care se inchide cu fundite la spate. Are o croiala interesanta, terminandu-se intr-un colt oblic. Pretul de pe eticheta era de 32 de dolari, iar eu am dat 12,5 lei in Miniprix, dupa reducere. Am o obsesie sa ma uit pe etichetele vechi, sa vad cat costau initial produsele iar apoi sa ma gandesc ce afacere importanta am facut eu :))

Rochita din dantela neagra am luat-o si pe maro-caramel inchis. Mi-a placut pentru ca dantela este facuta dintr-un amestec de bumbac si nu este sintetica.

Tot materialul m-a atras si la aceasta rochita: este un bumbac brodat, pacat ca nu se vede foarte bine in poza: rochia e cam mototolita si nu am apucat sa o calc pentru ca nu am spalat-o inca.

Pe langa lucrusoarele prezentate mi-am mai luat o bluzita cu danteluta si o rochie fooooooarte frumoasa, dar masura XL, pe care am sa vi-o arat dupa ce mi-o modifica sora mea.

Am vazut pe rafturi zeci de articole interesante, mult mai frumoase ca ce am gasit in mall acum cateva saptamani. Din pacate nu toate imi veneau bine: am probat o sumedenie de rochii si multe imi erau foarte largi sau nu se potriveau conformatiei mele.

In concluzie: bila alba pentru Miniprix, chiar daca e super-aglomeratie in magazine iar hainele sunt imprastiate (din vina cumparatorilor). La un calcul simplu am cumparat hainele de 5-10 ori mai ieftin decat in magazinele firmelor respective. Astept articolele pentru sezonul rece si sper sa mai gasesc si altadata mici comori!

10 comentarii:

  1. Ce hainute dragute! Prima rochie e superba. Sa le porti cu placere! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac toate enorm! Sunt simple, de bun gust si pot fi accesorizate in diverse feluri1 :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor!
    Intradevar pot fi purtate cu fel de fel de accesorii, acest lucru m-a atras in primul rand la ele.

    Ionny, imi pare rau ca nu ai magazin la tine in oras. Pe site sunt putine modele, deoarece ei nu expun online decat produsele disponibile intr-un numar mare. Cele care vin in 2-3 exemplare nu mai sunt postate deoarece se vand imediat:(

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu n-am mai fost in miniprix de vreo 2 ani si nu stiam ca au lucruri asa frumoase. Sa le porti fericita! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra, Lilis va multumesc si va pup!


    Yellow Jade au si lucruri mai uratele si mai dragute prin magazin. Depinde ce marfa primesc si ei si cat de norocos esti atunci cand te duci in magazin:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le porti sanatoasa Aurora:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...