vineri, 19 august 2011

Rochita noua :)

V-am spus acum ceva timp ca mi-am luat o rochita din Miniprix, masura XL, la care nu am putut renunta din cauza broderiei foarte frumoase din partea de sus si a materialului deosebit de fin din care era confectionata. Am zis sa ii dau o sansa, mai ales ca avea un pret mic: 60 de lei (la reducere a costat 30 de lei: am prins perioada cu 50% reducere la toate produsele din magazin). Pe raft nu mai exista decat acesta rochie alba, dar mai existau doua produse similare in nuanta de portocaliu deschis.
Ca sa va faceti o idee despre cum arata rochia la inceput va atasez o poza. Atentie! Modelul poarta masura M, deci va imaginati cam cat de mare era rochia mea (XL).
Cel mai deranjant lucru la acest articol cred ca este lungimea: undeva pana la jumatatea gambei! Nu stiu daca exista pe aceasta planeta vreo persoana care sa fie avantajata de aceasta lungime si nu inteleg de ce nu au scurtat-o/ lungit-o producatorii. Dar sa lasam acest aspect deoparte si sa va arat cum a modificat-o sora mea:



V-am pus si o poza mai apropiata, cu partea de sus ca sa se vada cat de frumoase sunt margelutele cusute. Rochia a fost scurtata cam cu 25 de cm si vine deasupra genunchiului. Nu am dorit sa o fac mai scurta pentru ca am o multime de rochite scurte si am considerat ca aceasta ar fi o lungime ideala pentru o rochie asa de fina. Modificarile s-au facut pe ambele parti laterale, prin doua cusaturi simple si drepte.




Ca accesorii pentru aceasta rochita as alege o pereche de cercei cu margelute, rotunzi (poate o conving pe sora mea sa mai faca o pereche pentru mine) sau cu pandativul pisicuta alba (pe care mi l-am facut singura de curand, gandindu-ma ca se va potrivi mai multor haine din sifonier).
Mie imi place tare mult ce a iesit (este doar parerea mea, evident) si cred ca rochia a meritat din plin cei 30 de ron ;)

9 comentarii:

  1. este superba, si ai accesorizat-o foarte frumos, desi este atat de versatila ca o poti purta intr-o mie de feluri...
    Sa o porti sanatoasa, este o rochita foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. fooooarte foarte frumusica a iesit:X Asa fac si eu,iau haine si dupa le modific:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Marra ma bucur ca si tu faci acelasi lucru: eu zic ca e pacat sa renunti la o haina draguta cand o poti modifica foarte usor la masina sau manual.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar frumoasa rochita! recunosc ca, doar vazand-o pe site, nu as fi avut viziunea pe care ai dovedit-o tu! si simona a punctat bine: e o piesa versatila!
    sa o porti cu mare drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa rochita :)
    Sa o porti cu placere >:D<

    Little D.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...