Ulei de baie cu vin de la Manufaktura

Pentru ca afara este o vreme urata si friguroasa vreau sa va indemn sa faceti o baie fierbinte, cu spuma de baie! Recomandarea mea este uleiul spumant cu extracte din vin de la Manufaktura.

Acest produs m-a atras in primul rand prin ambalaj. Arata atat de bine aceasta sticluta de "bautura cosmetica" incat mi-a fost aproape imposibil sa nu il iau de pe raftul magazinului. Iar capacul din aluminiu a fost cireasa de pe tort!

Ca si calitate, produsul este unul bun. Nu are calitati extraordinare, dar se incadreaza in parametrii normali, adica nu este vrednic de a fi aruncat la cosul de gunoi.
Pe eticheta sa scrie ca are proprietati anticelulitice, dar un simplu spumant de baie, care nu are nici macar particule exfoliante, nu poate face nimic in aceasta privinta! Asa ca singurele lucruri la care este bun uleiul sunt: curatare si relaxare!

Cand l-am folosit prima data, m-am distrat copios vazand cum i se modifica culoarea atunci cand amestec stratul visiniu cu spuma roz deschis:






In final ajunge corai, ca un suc de rosii!
Consistenta sa este apoasa, nu in sensul ca este un gel foarte lichid ci ca este chiar o apa colorata. Aceasta apa face muuuulta spuma daca este pusa pe buretele de baie si miroase excelent: a vin amestecat cu suc de portocale si indoit cu apa. Eu asa percep mirosul: fresh si diluat!
Sa folosesti uleiul de la Manufaktura este o adevarata placere, pentru ca te relaxeaza total.

Pretul unui flacon este de 35 de lei, iar cantitatea sa este de 265 ml. Eu l-am cumparat la jumatate de pret prin intermediu unui cupon de reducere.
Acum, comparand produsul cu alte cosmetice similare, nu il pot considera superior lor. Am sa dau doua exemple care mi s-au parut la fel de bune ca si el si in plus, erau mult mai cremoase: Spumant de baie cu miere de la Palmolive si Spumant de baie Johnson's. Acestea doua au avantajul ca sunt de 3 ori mai ieftine si, din cate am observat eu, se consuma si mai greu.

Concluzia: este un produs bun, dar nu l-as mai cumpara a doua oara. Il recomand celor care vor sa incerce ceva nou si fresh in materie de spume de baie!

Comentarii