Lac de unghii cu paiete de la Bourjois

Aceasta oja de la Bourjois este una dintre cele 4 lacuri de ungii din colectia mea minuscula!
Nuanta pe care am ales-o a fost 62 Paillettes disco si este de fapt un lac transparent plin de paiete stralucitoare.
Cand eram in gimnaziu imi cumparam lunar cate un lac de unghii incolor, cu fel de fel de chestii sclipitoare: stelute, lune, inimioare! Firma producatoare era Gabrini, iar la chioscul de langa scoala avea o sumedenie de nuante.
In mod normal aceasta oja de la Bourjois, din categoria Very Vernish costa in jur de 30 de lei, dar eu am luat-o cu 6-7 lei, cu ajutorul unui cupon cu discount de 70% de pe un site de cosmetice.


Lucrurile care imi plac la acest produs sunt:
-se aplica usor si nu s-a intarit cu toate ca il folosesc de cateva luni;
-se consuma foarte greu, are o cantitate de 12 ml iar eu nu am consumat pana acum nici macar 1 ml;
-paietele sunt foarte multe, sunt colorate in zeci de tonuri si sunt foarte sclipitoare;
-se ususca relativ repede, chiar adca il aplici in doua straturi;
-este foarte lucios.


Lucrurile care nu imi plac sunt:
-se duce repde de pe unghii: sare a doua zi pe la varfuri;
-pretul standard este cam exagerat- nu l-as cumpara niciodata la un asmenea pret (mai ales ca eu nu prea ma dau in vant dupa oje).
-are un miros cam puternic, nu e insuportabil dar este mai greu decat cel al lacului cu stelute Gabrini cu care ma dadeam in copilarie.

In ultima vreme am cautat un lac de unghii incolor cu inimioare. Am vazut la OPI ceva, dar culorile inimioarelor erau uratele (un fel de mov, amestecat cu blue, argintiu, etc) si am vazut si la Nyx ceva, dar nu mai exista produsul respectiv in stoc.
In sfarsit, dupa multe cautari, am gasit exact ce imi doream:


Aceasta minunatie este de la Maybelline si nu imi ramane decta sa o caut si sa o gasesc. Daca cineva a vazut-o pe undeva sa ma anunte si pe mine!

Comentarii

Al a spus…
incearca si pe aoro.ro pentru maybeline. stiu ca acolo mai aveau cosmetice de tipul asta....
Toma Aurora a spus…
Multumesc pentru informatie, Al!
ioana a spus…
eu mi-am confectionat singura un lac asemanator. am gasit un magazinas/toneta cu prostioare makeup(farduri ruby rose, oje la 2 lei si alte minunatii de genul) pliculete cu paiete in toate formele si culorile. eu mi-am luat stelute argintii(au fost cam 2 lei parca) pe care le-am pus intr-o sticluta cu oja. poti sa incerci asa, e mult mai ieftin si nu trebuie sa cauti asa de mult.
Toma Aurora a spus…
Super, Ioana.
Merci de pont. O sa caut si eu paietele de care spui si o sa le adaug intr-un lac simplu, incolor. Oja cu stelute am avut si eu cand eram mai mica, dar de atunci nu am mai gasit.