luni, 27 iunie 2011

Review: Fond de ten Max Factor Xperience+ Outfit


Din nou gazduiesc pe blogul meu o postare venita din partea surorii mele, despre un fond de ten aparut relativ recent la noi in Romania, si anume: Xperience de la Max Factor. Oricat de mult mi-as fi dorit sa il incerc si eu, tenul meu este mult prea bronzat acum pentru a mi se potrivi aceasta nuanta: Medium Sandstone 60.

Fondul te ten vine ambalat intr-un recipient practic, cu orificiu prelungit, intr-o cantitate de 30 ml. Se dozeaza bine, gratie aplicatorului si nu se imprastie pe marginile tubului.

Gradul de acoperire al acestui produs este mediu/mare, in functie de cantitatea care este aplicata. Textura sa este usor aerata, iar tenul nu se simte incarcat. Sora mea este incantata de modul in care aceasta culoare se imbina cu nuanta naturala a tenului sau si de faptul ca acopera perfect zonele usor inrosite:





Am atasat doua imagini before/after, pentru a va da seama de rezultate! Eu zic ca se vede foarte frumos si are si un pret rezonabil: in jur de 50 de lei pe e-cosmetic.ro. Pana in prezent, personal am testat multe produse Max Factor, majoritatea mi s-au parut bune, dar nu foarte rezistente.De exemplu, fondul de ten Miracle Touch, mi s-a parut un fond de ten perfect, lasand un ten desavarsit dupa aplicare, dar se lua foarte repede dupa fata (cca.2-3 ore).
In ceea ce priveste fdt Xperience, sora mea mi-a spus ca in medie rezista 3-4 ore in stare perfecta pe fata, apoi incet incet se ia, se intinde. De lasat nu lasa urme pentru ca nuanta i se potriveste ca o manusa.

Si bineinteles ca nu am scapat de ea pana ce nu i-am fotografiat o tinuta, pe care urmeaza sa o poarte maine de dimineata, la sustinerea examenului de licenta. In aceasta fotografie poarta:

-Bluza lunga Noa Noa din matase;
-Fusta din dantela-creatie proprie;
-Pulovaras cu floricele din bumbac Oviesse;
-Tenesi Camper.
Iar la mana are bratara norocoasa cu fluturas, care in curand va deveni bratara norocoasa pentru picior :)) -dupa ce ii va atasa un mic prelungitor!

Voi mai posta pe blogul meu impresii despre obiectele din trusa ei de machiaj, pentru ca are foarte multe lucruri noi si interesante.

3 comentarii:

  1. Am si eu acest fdt :), e aproape de final si mi-a placut foarte mult.

    I love the outfit, mai ales ca rochita e creatie proprie :P. Plus, tenesii sunt super chich.
    Ii tin pumnii!

    Pupici!
    LittleD.

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta la licenta!ii tin pumnii!I love the outfit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, fetelor! Ii voi transmite incurajarile voastre!Va pup:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...