Shopping Day- Placa de par Loof +Parfumuri

 Astazi a fost o zi luuunga...zi in care am facut foarte multe drumuri si mi-am cumparat foarte multe lucruri dragute! Astazi va voi arata doar ce am ridicat de la posta, adica coletele trimise de doua fete de pe forumul Elle, de la care mi-am comandat o placa de par si doua parfuumuri: Tomorrow de la Avon si So Elixir de la Yves Rocher!

Placa de par am cumparat-o de la Adina si sunt multumita de ea, indreapta bine parul. Inca nu sunt obisnuita cu placile de par atat de subtiri, pentru ca eu folosesc de 3 ani o placa de par de la Philips, special creata pentru parul lung. Cu aceea ma indreptam in 2 minute. Cu aceasta imi ia in jur de 10-15 minute. Din pacate cea de la Philips e pe moarte, iese fum din ea, din placile sale! Ce am observat la aceasta placa si imi place foarte tare: onduleaza parul foarte bine, pentru ca este practica si subtire. Cu cea de la Philips nu reuseam sa fac decat un onduleu la varfuri.

Parfumul So elixir l-am luat de la Sophie si l-am asezat langa fratele sau, intr-o cutiuta cu cosmetice noi. Am deja un parfum desfacut si ma bucur atat de atre ca mai am doua de rezerva! Este un parfum atat de placut!

Parfumul Tomorrow  a fost un adevarat soc pentru mine. Eu mereu l-am evitat, desi nu l-am mirosit niciodata pe viu !Imi imaginam ca miroase usor batranicios, mult prea lemnos (cu toate ca mie imi plac acordurile lemnoase)...intr-un cuvant mi se parea "PREA..."  pentru gusturile mele! Astazi cand am desfacut capacelul am simtit ca plutesc....semana foarte bine cu parfumul Extraordinary, tot de la Avon! Un miros splendid, un amestec pretios intre ceva lemnos si un parfum de trandafir rar! Tot de la Sophie l-am luat si pe el!


In curand voi posta ultimele achizitii in materie de vestimentatie!
Astept totusi o zi in care sa pot povesti mai pe larg despre ele!

Comentarii