joi, 26 mai 2011

Sandalute de vara

Vara - un anotimp atat de drag noua, dar si extrem de calduros! Hainele trebuie sa fie cat mai subtiri si lejere, iar incaltamintea cat mai decupata, pentru ca scumpele noastre picioruse sa respire in voie si sa se bronzeze si ele linistite, sub razele firbinti ale soarelui!

Va voi prezenta perechile mele preferate pentru acest anotimp, unele mai lejere, altele mai elegante, in functie de situatia si starea de spirit pe care o avem!


Sandalutele din material textil de la Pull&Bear mi se par perfecte pentru orice tinuta, pentru ca au o culoare neutra si se potrivesc multor outfit-uri. Talpa ortopedica fac sandalele foarte comode, iar astfel pot fi purtate chiar si in zilele in care avem mult de mers pe jos.
Pret: 189 lei


Sandalutele D'Angela sunt cumparate din Miniprix si imi plac ca desi sunt inalte sunt foarte comode. Eu nu ma inteleg bine cu tocurile, de aceea apelez la platforme atunci cand vreau sa imi cumpar incaltaminte "inalta". Imi plac tonurile nude purtate vara, la tinute comode, eventual la rochii de in de lungime medie.
Pret: 69 lei


Sandalute Coolway, cumparate tot din Miniprix, sunt foarte comode si au un aer oriental. Din punctul meu de vedere marele neajuns este faptul ca partea din fata intra printre degete, iar mie mereu mi se pun "carcei" fix intre degetul mare si urmatorul. Sunt ale surorii mele, imi plac foarte tare cum arata, dar nu as putea purta in veci o astfel de pereche: ar insemna sa lesin tot timpul pe strada de durere.
Pret: 49 lei


Sandalute Se7en  sunt ceva mai joase, foarte comode, iar margele din partea din fata le fac foarte vesele si inlocuiesc cu brio bratarile de picior pe care unele dintre noi obisnuiesc sa le poarte vara. Mi se pare ca au un aer usor oriental! Sunt cumparate tot din Miniprix, unde au adus nenumarate tipuri de sandale si pantofi de vara, la preturi foarte convenabile.
Pret: 69 lei


Sandalele Zara au fost cumparate pe fuga, intr-o dimineata in care tenesii mei cu oite s-au rupt si trebuia sa imi cumpar incaltaminte pentru a-mi continua drumul spre scoala. Cum in drumul meu era un magazin Zara am intrat in el si m-am oprit la aceste sandalute. Nu le-am purtat de atunci decat de vreo 3 ori (le-am luat aum mai bine de un an), imi displace faptul ca au toc...orice toc mi se pare incomod oricat ar fi de mic, cu toate ca in timpul liceului purtam zilnic tocuri de 10 cm.
Pret: 150 ron


Pantofiorii de la Cacherel sunt marea mea dragoste, desi i-am purtat si pe ei tot de vreo 3 ori. Cu toate ca au toc sunt foarte lejeri si au o talpa foooarte stramta...de vreo 4 cm, care vine fix pe mijlocul piciorului. Ma gandesc ca acesta ar fi unul din motivele pentru care ma simt atat de confortabil in ei, desi nu as putea prezenta un argument exact, care sa imi sustina teoria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...