Comanda Oriflame + Review rimel Endless Lash Mascara

Astazi am primit mica mea comanda de la Oriflame, pe care am asteptat-o de foarte multa vreme. Cea care m-a ajutat sa intru in posesia ei a fost tot colega mea Dana, careia ii multumesc si de aceasta data pentru efort!

Comanda mea a fost urmatoarea:

-Fond de ten cu finish mat - l-am avut in liceu de cel putin 5 ori.Tin minte ca il comandam in fiecare luna si il consumam pana la ultima picatura. In acest ambalaj nou, nu l-am incercat pana acum. Voi reveni in curand cu o descriere detaliata. Pret: in jur de 20 lei

-Buretei pentru fond de ten- recunosc ca nu sunt cei mai buni buretei pe care i-am folosit pana acum (preferatii mei raman cei de la ELF, triunghiulari). Totusi sunt superiori celor de la Visions pe care i-am avut acum ceva vreme si care erau extrem de cauciucati, deloc aerati, imposibil de folosit. Pret: 6 lei setul de 2 buretei.

-Cutiuta cu minuni este un produs pe care oricare dintre noi l-a avut sau macar l-a incercat la o prietena. Eu o voi folosi pentru cuticule, le am foarte uscate si trebuie sa aplic zilnic ceva foarte emolient pentru a le domoli. Imi place crema din cutiuta pentru ca are un miros foarte discret si din cate imi aduc eu aminte, era destul de hranitoare. In trecut o foloseam si pe buze si pe frunte (inainte aveam pe frunte pielea foooooarte uscata) si am fost multumita de rezultate.Pret: 10 lei

-Deodorant pentru zona intima-l-am luat din curiozitate si declar ca imi place foarte tare! Are un miros superb, de portocale (floare de portocal), nu mi-a cauzat iritatii sau mancarimi pana acum. De asemenea este foarte uscat si nu lasa senzatii de umezeala pe piele. M-am bucurat ca nu este deloc lipicios! Il voi mai comanda si in viitor! Pret: 10 lei


Iar acum voi face un mini-review rimelului Endless Lash Mascara de la Oriflame. V-am povestit acum ceva vreme ca nu m-a incantat foarte tare la prima utilizare DAR ii presimteam un viitor "ilustru", deoarece toate rimelurile mi se par mai proaste la inceput. Pe parcurs, pasta se mai intareste si produsul devine mai cremos, facand aplicarea mult mai usoara.

Consider ca am avut mare dreptate, pentru ca acum il folosesc in fiecare zi si ma declar multumita de el!
De obicei nu suport mascara, oricat ar fi de buna, mi se pare ca imi irita ochii pentru . Va spun sincer ca nu am avut aceasta senzatie cu acest rimel...nici macar mie nu imi vine sa cred. Cand il port pe gene am impresia ca sunt data cu silicon.

Genele mele naturale sunt lungi si drepte. Niciodata nu mi-au placut sa fie foarte curbate pentru ca mereu mi se uneau genele din margini si simteam ca ma tine ceva in coltul ochiului. De asemenea genele curbate imi fac ochii sa para rotunzi, iar eu ii prefer mai degraba alungiti.

Imi place foarte mult periuta din plastic a produsului si faptul ca din maxim 5 miscari termin de rimelat un ochi .
Il recomand cu mare drag fetelor cu ochi sensibili, deoarece eu nu am simtit niciun disconfort purtandu-l!

Pret: 10-12 lei la reducere


Comentarii