Shopping Day- Platforme Miniprix


V-am povestit mai demult ca nu suport tocurile.
Constientizez totusi faptul ca uneori voi fi nevoita sa le port, asa ca nu mi-ar strica un mic antrenament.Recent mi-am cumparat o pereche de pantofi albi din piele cu insertii mov si bleu, pe care nu cred ca il voi incalta prea curand...Abia pot sa merg cu ei prin casa, cred ca pe strada m-as descalta imediat!

Motiv pentru care am decis sa apelez pentru moment la platforme. Si cum nu m-as vedea niciodata imbracata in fusta/rochie si purtant tocuri/platforme pe strada am zis ca am nevoie de niste sandale colorate (din moment ce le voi purta doar cu blugi).

Intr-o zi, intrand pe site-ul celor de la Miniprix am dat peste o multime de sandale cu platforma. Initial mi-au placut unele crem dar se asemanau cu cele ale surorii mele (de la Pull&Bear) si am zis sa ma mai uit. Apoi am zarit perechea de mai sus, care pe site era de culoare rosie- in realitate culoarea este mai degraba carmin . Ma bucur ca mi-au trimis numarul corect (38) si ca nu imi voi bate capul cu returul produsului. Sandalele au costat 69 de lei, sunt de la Red Hot, iar pe site-ul oficial le-am gasit undeva in jurul a 90 de euro. Materialele din care sunt confectionate sunt de calitate, textil si insertii din piele si presimt ca le voi purta macar de 3 ori in aceasta vara!

Hotarasem sa ma duc direct in magazin sa caut o pereche de pantofi cu platforma, dar am tot amanat si in cele din urma am ales varianta comenzii online. Pentru cei care nu stiu, Miniprix este o firma de tip outlet, cu magazine prin toata tara . Eu am fost doar in cele din Bucuresti , din Romana si Pacii, in cel din Otopeni nu am ajuns inca. Preferatul meu din cele doua vizitate este cel din Pacii- este foarte mare, structurat pe 2 sau 3 etaje (nu mai retin exact cate sunt exat), au multe cabine de proba,etc.

Cel mai mult apreciez in Miniprix ca nu sta nimeni sa te intrebe "Doriti ceva?" "Va pot fi de folos?" si alte texte gen Melimelo. Marele neajuns este ca trebuie sa ai muult timp si rabdare ca sa te uiti la toate hainele si perechile de pantofi, iar daca nu iti gasesti masura nu prea ai ce face....de obicei nu mai au alte masuri in afara celor expuse.

Preturile sunt in medie urmatoarele:
-tricouri: 9-30 lei;
-bluze: 19-40 lei;
-pantaloni: 20-50 lei;
-geci, sacouri: 35-50 lei;
-geci de piele: 190-400 lei;
-pantofi: 19-90 lei;
-cizme: 60-170 lei.
Puteti gasi si produse mult mai ieftine, cu mici defecte. Raionul de copii este de asemenea foarte bine aprovizionat, cu hainute minunate si foarte ieftine (6-50 lei). Tot pentru copii puteti achizitiona incaltaminte, accesorii, lenjerie de corp, etc.

O alta parte a Miniprixului foarte interesanta este magazinul cu accesorii, unde puteti gasi clamite, bentite, buretei de par, genti, esarfe, curele la preturi intre 1 leu si 50 de lei.
Aprovizionarea magazinului se face in fiecare zi de joi si uneori exista oferte numite Happy Hour in care puteti beneficia de reduceri substantiale la o anumita categorie de porduse, pe parcursul unei ore. Aceasta promotie se anunta prin statie si o puteti auzi chiar si daca va aflati in cabina de porba.

Miniprixul este frecventat si de persoane publice, eu personal am vazut-o pe Geanina Corondan si pe reportera inalta si blonda de la Acasa Tv, Laurette a aparut la o emisune tv intr-o rochie din Miniprix care a costat doar 9 lei si care ii venea foarte bine.

In incheiere nu pot decat sa va invit sa faceti o vizita magazinului....cu un buget de 100 de ron eu zic ca puteti gasi 2-3 chestii dragute, de firma (in cazul in care tineti sa aveti haine de firma) in timp ce in alte magazine (Zara, Mango, Pull&Bear) va puteti lua maxim un tricou claisc sau in cel mai bun caz un pulovaras banal.

Voi ce parere aveti despre Miniprix?

Comentarii

fashion doctor a spus…
thank's darling!nu am comandat nimic din romania,merita incercat.sandalutele sunt super,cred ca sunt si comode.pupicei
Toma Aurora a spus…
modnitza, sunt foarte comode chiar daca sunt inalte! Initial am crezut ca nu o sa pot merge pe ele, dar imediat mi-am schimbat parerea! Te pup!
Ana Ulmanu a spus…
Wow si mie imi plac mult. Chiar am nevoie de ceva inalt dar asta e...nu prea am drum in bucuresti...:(
Toma Aurora a spus…
Ana, poti comanda si online; acesta este site-ul lor: www.miniprix.ro . Trebuie sa fii totusi pe faza, stocurile se epuizeaza raipd! Te pup!