Seruri pentru par

De cand ma lupt cu parul sa il conving sa mai creasca macar cativa centimetri, am folosit o sumedenie de produse destinate ingrijirii acestuia.
In postul de fata voi prezenta produsele pe care le folosesc in prezent, in mod constant (dar nu pe toate deodata), de cateva luni.

1.Spray de par hidratant Gliss : l-am primit de la prietena mea, Dana, in ianuarie, de ziua mea, impreuna cu multe alte produse pe care doream sa le utilizez! De atunci l-am folosit de cel putin 3 ori pe saptamana, pe parul umed sau uscat, inainte de a-mi indrepta/ ondula parul. Dupa atata vreme, tot mai am in el vreo 10-20 ml!
Imi place ca imi lasa parul moale, usor de pieptanat, frumos parfumat, deloc imbacsit.
Nu am gasit nimic care sa nu-mi placa la el in tot acest timp si cu siguranta voi cumpara cu nou spray de par Gliss!
Pret: 18 lei/ DM

2. Ser pentru varfurile deteriorate Avon : spre deosebire de produsul din aceeasi gama, Serul pentru par matur, de care am fost extrem de multumita, acesta m-a dezamagit. Imi pare rau ca mi-am cumparat 2 tuburi la o promotie, in loc sa le aleg pe cele pentru par matur/deteriorat.
In primul rand mi se pare destul de vascos si putin lipicios. Nu am observat nicio imbunatatire a parului, doar o incalcire a lui cand foloseam serul pe parul ud.
L-am pus deoparte impreuna cu serul Lotus Shield-tot de la Avon, gandindu-ma ca atunci cand voi avea parul lung pana la fund imi vor fi de folos ;) Dar pana atunci mai este multa vreme si probabil vor expira intre timp si voi fi nevoita sa le arunc.
Pret: in jur de 14 lei

3.Spray pentru par matur/ deteriorat Wella: este produsul pe care mi-l doream de multa vreme si care nu m-a dezamagit. Este aerat, usor, deloc lipicios, hidratant si se consuma foarte greu (cred ca ma va tine cel putin 3-4 luni). L-as asemana ca si textura si rezultate cu cel de la Gliss, dar l-as prefera pe acesta din urma datorita pretului convenabil!
Pret: in jur de 60 de lei

4.Spray pentru descurcarea parului cu aroma de caise Prinzessin-DM :este un produs destinat ingrijirii parului copiilor...asadar nu trebuia sa ma astept la mari rezultate! Si asa a fost! Mirosul este un pic cam strident, deloc natural. Partea buna e ca nu incarca parul si il face putin mai usor de descurcat! Nu l-as mai cumpara din nou din cauza aromei sale!
Pret: 9 lei

5.Ser pentru pielea capului Avon: acest produs chiar imi place foarte tare! Il folosesc in momentul in care presimt ca matreata ar vrea sa apara sau am vreo iritatie pe scalp. Iritatia se calmeaza in cateva secunde, motiv pentru care voi cumpara din nou acest ser usor, extrem de lichid, cu aroma usoara si foarte racoritor!
Pret: 14 lei


In incheiere imi voi exprima concluziile in legatura cu 2 produse de la Yves Rocher pe care le folosesc de cateva saptamani.


Fluidul pentru stralucire cu zmeura mi se pare cel mai estetic produs pentru ingrijirea parului pe care l-am vazut vreodata! Culoarea trandafirie a otetului de zmeura completeaza perfect sticluta cocheta!
Imi place mirosul, foarte natural si fructat!
Din pacate nu am observat nicio imbunatatire in ceea ce priveste stralucirea parului!
Un alt minus este faptul ca se consuma foarte repede: sticluta are 150 ml, iar la o spalare sunt necesari cam 15-20 ml.
Eu il aplic inainte de ultima clatire, conform etichetei. Il distribui pe intraga podoaba capilara, mai stau un pic cu el in cap sa ma imbat cu aroma sa delicioasa, iar apoi il clatesc. Banuiesc ca este un soi de inlocuitor elegant al otetului de bucatarie!
Pret: 40 ron

Balsamul pentru varfuri uscate cu extract de ovaz este un produs mititel (50 ml) si eficient. E necesar un singur bob de balsam pentru a inmuia si hidrata varfurile uscate. Partea proasta e ca a doua zi varfurile devin la fel de uscate ca la inceput, asadar efectul este doar de moment!
Aroma sa este minunata, naturala, seamana cu laptele amestecat cu tarate de grau! Delicios!
Pret: in jur de 15 lei

In ceea ce priveste ultimele produse, pe primul descris nu l-as mai cumpara: mi se pare prea scump pentru ceea ce face/nu face. Pe al doilea il voi cumpara cu siguranta, mai ales ca in multe oferte se gaseste redus la pretul de 10 ron!


Voi ce seruri de par ati testat?

Comentarii

bluemonoxide a spus…
Referitor la Fluidul pentru stralucire cu zmeura, poti sa incerci sa il folosesti dupa ce te-ai spalat, inainte sa te usuci, masezi parul putin cu el, iar apoi poti sa il lasi sa se usuce natural, sau cu feonul. La mine a avut efect asa:) incearca:D
Toma Aurora a spus…
Iti multumesc tare mult! Chiar in seara aceasta voi pune in practica sfatul tau...banuiesc ca parul ramane cel putin mult mai parfumat!:)
Unknown a spus…
Salut :) Daca doresti, poti intra la mine pe blog, am acolo un ser super pt par! Si e si natural. Am tot incercat si eu o gramada, dar nu prea mi-a convenit mai nimic...