Parfumuri Refan

Astazi am ridicat doua colete de la posta: comanda de la Avon despre care voi vorbi in postul urmator si parfumurile de la Refan, pe care le-am comandat prin intermediul Andei. Am vrut sa nu plasez eu o comanda pentru ca nu ma hotarasem sa comand decat cateva parfumele, dar apoi pe parcurs s-au mai strans si in curand intentionez sa comand si eu direct.
Ii multumesc Andrei pentru modul de ambalare si pentru ca mi-a facut acst serviciu!
Si acum sa trecem la descrieri: Parfumurile Refan sunt replici ale marcilor cunoscute de astfel de produse si vin ambalate in recipiente standard, cu vaporizator, cu sau fara cutiuta (doar parfumelele mici de 5-10 ml nu au cutiuta). Cutiutele au in prezent acest ambalaj din imagine, cu narcise inflorite.
Doua dintre parfumurile din poza de mai sus sunt ale unei prietene de pe forumul Elle, Iulia. Nu pot vorbi decat despre unul dintre ele, si anume Hypnose, pentru ca l-am comandat si eu. Despre Cool Water ramane sa ne povesteasca chiar ea in paginile forumului de indata ce le va primi.
Parfumurile cumparate sunt urmatoarele:

1. 101 -Chanel no. 5 - identic cu originalul, persista foarte bine (despre original m-am plans multora dintre voi ca nu rezista deloc, cel putin pe pielea mea)
2. 130-Rose The One- nu stiu cum miroase originalul, dar acesta este preferatul meu din tot ce mi-am luat.
3.121-Ninna-Ninna Ricci, pun si poza cu originalul. Din pacate replica si originalul nu prea seamana foarte bine, desi notele sunt asemanatoare.

4.180-Jasmine Noir- miroase frumos, mi l-am luat pentru denumire, nu stiu cum miroase originalul.
5.151-Hypnose- cam fresh pentru gusturile mele, din pacate nu am mai reusit sa ii disting foarte bine aroma dupa ce am testat atatea parfumuri.
6.166-Coco Mademoiselle- similar cu originalul, foarte persistent.
7.187-J'adore- pun poza si cu originalul. Miroase izbitor replica cu originalul si dupa un timp am observat ca ramane chiar mai puternic cel de la Refan.
8. 120-Womanity T.Mugler-nu stiu cum miroase originalul, dar acesta este puternic, lemnos, deosebit fata de orice parfum...tipic casei Mugler!
9.139-Angel T. Mugler- pe acesta l-am avut si in clasa a 9-a, atunci cand l-am cumparat de la colega mea Mariana. Mi-am dat seama imediat ca e voba despre acelasi parfum, desi pe vremea aceea nu stiam eu mare lucru despre Angel sau alte parfumuri de lux. Tot ce pot sa spun este ca miroase la fel de superb si sufocant ca si originalul, din pacate sora mea nu a mai gasit sticluta originalului :(. Mi-l voi cumpara si eu cu siguranta, pentru ca acesta nu a fost luat pentru mine.

Parerea finala: La pretul lor (10 lei-20 ml) parfumurile sunt mai mult decat ok, sunt aproape identice cu originalele, unele miros chiar mai bine, altele sunt putin mai slabute. Dar nu am nimic de reprosat firmai avand in vedere pretul.
Pe site-ul de pe care am comandat noi sunt cele mai mici preturi posibile, in alte magazine online sunt chiar si de 3 ori mai scumpe.
Eu voi da o comanda cat de curand. Daca cineva este interesat imi poate lasa un mesaj fie pe blog fie pe forum. Suma care trebuie atinsa este de 150 de lei, pentru ca transportul sa fie gratuit.

Comentarii

Admina a spus…
am comandat si eu coco mademoiselle si nu imi place deloc. Nu stiu cum miroase originalul insa acesta nu persista deloc, este ca si cum dupa 5 minute parca nu m-as fi dat cu nimic.
www.mayasecret.com
Codryna a spus…
Se pare ca avem tipuri opuse: Similarul de la NO 5 nu mi se pare deloc ca seamana cu originalul si eu am originalul si persista foarte mult la mine (pe testate chiar si mai mult de 16 ore - l-am avut la nunta si dimineata inca mai miroseam a acest parfum)

Similarul cu Amor Amor (Cacharel) cumparat de la Refan in schimb mi se pare foarte puternic, mereu am grija sa pulverizez foarte putin.
Toma Aurora a spus…
Admina, cred ca depinde si de pielea fiecaruia. Si ca sa ii raspund si Codrynei cu aceasta ocazie, la mine chanel no 19/fostul no5 din Sephora/Romana, nu a rezistat decat maxim 2-3 ore. Chiar am rugat pe cineva sa imi spuna daca miros a ceva si mi-a spus ca miros a crema Nivea, dar foarte putin.
Acum la 6 ore dupa aplicarea parfumurilor Refan, in afara de o ameteala groaznica pe care o am de la atatea arome pot spune ca toate au o baza comuna...adica dupa o vreme miros toate cam la fel. dar repet, la banii astia nu cred ca exista ceva mai bun.
cOcO a spus…
Din ce orash esti? as vrea eu sa fac o mica comanda la Refan cand vei pune una :D
Toma Aurora a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown a spus…
Tare straniu mi se pare faptul ca spui ca Chanel no5,originalul, nu rezista pe pielea ta.Eu il folosesc de cativa ani buni si jur,nu reusesc sa scap de miros nici dupa dus cateodata.
Cat despre parfumurile astea,ma bucur ca esti multumita.Eu daca nu miros ``pe viu`` un parfum,parca n-am curaj sa-l cumpar.
* te pup *
Toma Aurora a spus…
CosmeticsReview sunt multumita de ele, cu toate acestea nu pot sa spun ca se ridica la rafinamentul unui parfum mai scump.
Cat despre Chanel No5 este posibil sa fi dat eu peste un fake, chiar daca vorbesc despre un parfum din Sephora. Ciudat este ca pe pielea mea persista foarte bine Ninna (Ninna Ricci), chiar daca pe fragantica lumea era de parere ca nici nu se compara cu chanel no5 sau cu j'adore ca persistenta. J'adore rezista intradevar , dar este achizitionat din Spania dintr-un magazin gen Sephora. Imi este teama ca la noi in tara sa nu dau peste vreun fake.
Unknown a spus…
Adevarul este ca nici eu nu mi-am cumparat de la noi vreun parfum,din aceeasi teama.Chiar daca e Sephora sau Marrionaud.Unde mai pui ca afara se gasesc si zeci de oferte,la care se adauga reduceri si cadouri consistente.
*te pup *
Anonim a spus…
Cred ca persistenta si mirosul lor pe piele depinde de fiecare persoana in parte. Atunci cand aromele se amesteca cu mirosul nostru specific iese altceva decat ce mirosim la alte persoane. Am avut si eu Coco Mademioselle si comparativ cu originalul m-a tinut foarte mult si mirosea exact la fel, era foarte persistent.
Anonim a spus…
am comandat si eu 2 parfumuri : dolce gabbana -the one for man si bvl por homme de la bvlgari si pot spune ca miros ft bine amindoua mai ales al doilea si persista cam 12 -14 ore , sincer nu stiu cele originale cum miros ,daca se aseamana sau nu , dar eu zic ca sint mai mult decit ok parfumurile de la refan mai ales la pretul scazut carel au
Anonim a spus…
folosesc aceste parfumur cumpar de aici

http://parfumurirefan.allshops.ro/produse/
Anonim a spus…
buna, mie imi plac foarte mult parfumurile Refan, e adevarat ca unele tin mai mult decat originalele (mie mi s-a intamplat). pe de alta parte mirosul difera de la persoana la persoana, spre exemplu am luat mai de mult Organza (varianta Refan) iar pe pielea mamei mele mirosea foarte foarte fructat, copilaros si delicios pe cand pe pielea mea mirosea complet diferit, mai degraba foarte elegant. Depinde de pielea fiecareia, dc fumati, ce manncati de obicei, ph, etc. de aici si dierentele (ele nu sunt de la pafum ci de la fiecare persoana in parte). eu inca prefer aceste parfumuri care se "muleaza" dupa fiecare in parte, as dori pe viitor o gama cat mai larga, dar, repet (scuze) nu am nimic de reprosat parfumurilor acestora!
Gamine a spus…
Interesant, dar mai bine te fixezi pe un singur parfum si aia e, dai mai mult pe o calitate mai buna
Unknown a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim a spus…
buna stii cumva de unde pot cumpara parfumuri refan preambalate la 50 ml? Ella
Toma Aurora a spus…
Bună, Ella! Din păcate, nu! Ai încercat pe site-urile menționate în comentariile de mai sus?
Anda Hyuuga a spus…
Aurora, imi poti da adresa de unde-ti comanzi parfumurile astea (Refan)?
Toma Aurora a spus…
Bună, noi le-am comandat de aici: http://www.refancosmetice.com/acasa.html, însă în 2011 (data articolului). Ne-am strâns mai multe fete de pe un forum și am comandat mai multe bucăți.
Unknown a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown a spus…
Salutari,

Vreau sa te intreb de unde stii ce tipuri de parfumuri imita ?
Ma intereseaza si pe mine sa comand, dar sunt doar coduri, nu nume de parfumuri celebre.
De asemenea, m-ar ajuta daca ai un numar de contact al celor de la refan.
Astept raspunsul tau.

Multumesc,

Ionut
Anonim a spus…
Bună, Ionuț!

Lista codurilor o găsești aici: http://parfumuri-refan-inscrieri.blogspot.ro/p/lista-parfumuri.html
Inițial o găsisem pe alt site, însă probabil s-a închis între timp. Oricum, orientativ este bună și cea din link-ul de mai sus, găsești codurile și corespondentele acestora.
Cât despre numărul de contact, nu știu cum să te ajut. Eu am fost un simplu client, iar asta se întâmpla acum mulți ani.

O zi faină să ai!
Aurora
Costis a spus…
Joop Jump -men - surprinzator de bine realizat pentru un floral.
Balderassini men- are cel putin un ingredient in plus, dar merge.
Gucci Rush- men - esec. Ar trebui scos.