Comanda Oriflame

Saptamana trecuta, prietena mea, Dana, mi-a adus produsele comandate prin intermediul prietenei unei prietene, etc (stim cu totii care este povestea :)). Nu am mai folosit produse Oriflame de cand eram reprezentant, adica de 4 ani. Sincera sa fiu, imi era dor sa mai incerc produsele acestei firme, mi s-au parut intotdeauna de o calitate buna (nu extraordinara, dar buna) si de obicei nu am avut probleme cu aceste cosmetice.

Rascolind printre amintirile din copilarie, mi-am adus aminte ca foloseam regulat batonul corector cu arbore de ceai (acela jumatae verde/jumatate crem ),  mi se parea foarte eficient si avea un miros revigorant. Acesta a fost motivul pentru care mi-am comandat gelul de curatare pentru fata din aceeasi gama. L-am folosit pana acum de 5 ori si imi place la nebunie! Puterea de curatare a tenului este medie, mirosul este revigorant ( de arbore de ceai si rozmarin ), e de ajuns un bob foarte mic ca sa faca destula spuma (cred ca ma va tine in jur de 2 luni)

Sora mea nu s-a aratat foarte incantata de el, spunea ca se risipeste din cauza ca nu are pompita, sau macar o gaura mai mica. A fost de parere ca senzatia in timpul/dupa spalare este una de revigorare, dar ca i se pare mai putin eficient decat gelul ei de curatare (Anew Rejuvenate- care intradevar curata foarte bine tenul ).

Voi cumpara in viitor mai multe produse din gama cu ceai verde!
Ii acord acestui gel de curatare nota 9!
Gramaj: 150 ml
Pretul: 13 lei in unele cataloage

Lotiunea demchianta 3 in 1 era de asemenea unul dintre produsele nelipsite in timpul liceului. Imi place ca este lichida-lichida, nu are nimic lipicios, gelations in ea, cuarta destul de bine machiajul, dar uneori simt mici piscaturi pe piele. Cu toate aceastea o plasez sub demachiantul de la Bioten si ii ofer 7 puncte.
Gramaj: 100 ml
Pret : 13 lei in unele cataloage

Fondul de ten pentru un ten perfect este primul fond de ten incercat de la Oriflame, in clasa a 9-a. Pe vremea aceea avea alt ambalaj si era mult mai cremos, cu o putere mai mare de acoperire. Ambalajul este acum mult mai practic, pe vremuri era mai grosolan, ca o mini-crema de maini, dupa cum puteti observa in imaginea de mai jos.
Consistenta acestui fond de ten este astazi mai lichida, nu mai acopera asa de bine ca inainte si l-as asemana cu Maybelline Instant Rewind ca si aspect pe fata. Nota mea pentru el este 7.
Cantitate: 30 ml
Pret: 16 lei in unele cataloage

Rimelul Endless Lash Mascara a fost optiunea mea pentru a testa rimelurile Oriflame , dupa ce in trecut eram impresionata de tranformarea pe care acestea o ofereau genelor. Acest rimel alungeste genele, le imbraca intr-un negru intens, dar nu prea confera volum. Nota mea : 8. Am incredere ca dupa un timp se va comporta mult mai bine -acest lucru l-am observat la majoritatea rimelurilor: cand sunt proaspat deschise nu au aceasi eficienta ca dupa 2-3 saptamani de la inceperea utilizarii, iar acest lucru l-am auzit de la mai multe persaone.

Pret: 11 lei in unele cataloage.

Comentarii